Strefa wiedzy Jak stworzyć kurs online i realizować każdą kolejną jego edycję bardziej świadomie? Jak dobrze wykorzystać okres wakacji, kiedy jesteś autorką kursu online (albo właśnie się nią stajesz)? Jak długo buduje się społeczność i czy jest niezbędna, aby zacząć sprzedawać… Co zrobić, kiedy w przedsprzedaży nikt nie skorzystał z Twojej oferty? Jak określać cenę, aby czuć się z tym dobrze? Jak się przekonać do przedsprzedaży – czyli jak sprzedać coś, czego jeszcze nie ma – i nie oszaleć ze stresu? Jak stworzyć lead magnet, który będzie przyciągał klientów, a nie tylko turystów rozwojowych? Dlaczego reklamy na FB nie sprzedają? Czym są punkty styku Twojej marki z klientem i ile warto ich mieć? « Starsze wpisy
Jak dobrze wykorzystać okres wakacji, kiedy jesteś autorką kursu online (albo właśnie się nią stajesz)?
Jak się przekonać do przedsprzedaży – czyli jak sprzedać coś, czego jeszcze nie ma – i nie oszaleć ze stresu?