Polityka prywatności i plików cookies

Cześć, tu Kaśka i Monika z #DG – Dobrze Cię widzieć!

Jeżeli tutaj trafiłaś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego oddajemy w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z funkcjonowaniem strony internetowej digitalgirls.pl.

Informacja formalna na początek: administratorem strony jest Katarzyna Żbikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Żbikowska FLOW przy ulicy Puławska 479/8, 02-844 Warszawa, posługującą się numerem REGON 147226894 oraz NIP 5222621194.

Niniejsza Polityka prywatności została skonstruowana w formie pytań i odpowiedzi. Wybór takiej formy został podyktowany dbałością o przejrzystość i czytelność prezentowanych Ci informacji. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze w tym temacie pytania.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres daneosobowe@digitalgirls.pl.

#1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Katarzyna Żbikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Żbikowska FLOW przy ulicy Puławskiej 479/8, 02-844 Warszawa, posługującą się numerem REGON 147226894 oraz NIP 5222621194.

#2. Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?

W ramach wdrożenia systemu ochrony danych osobowych w naszej organizacji podjęliśmy decyzję o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych osobowych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail daneosobowe@digitalgirls.pl.

#3. W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, wraz z bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

 

CEL:

Obsługa konta użytkownika

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Realizacja zamówienia i obsługa umowy

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. b RODO

 

Obsługa newslettera

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f ROD
Działalność marketingowa i remarketingowa

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

Kontrola porzuconych koszyków

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

Kontrola realizacji kursów na platformie

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Udostępnianie danych naszym partnerom

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa komentarzy (opinii)

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa korespondencji

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego

Tworzenie archiwum

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obrona, ustalanie lub dochodzenie roszczeń

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa mediów społecznościowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Zapewnienie funkcjonowania odtwarzaczy multimedialnych, wtyczek społecznościowych oraz komentarzy z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Przekazywanie danych osobowych w obrębie grupy przedsiębiorstw Administratora

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
PRZETWARZANIE DANYCH:
Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta: adres e-mail oraz hasło. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta. W sytuacji, gdy ktoś inny kupuje dla Ciebie dostęp do naszej platformy (np. Twój pracodawca), Twoje konto użytkownika może zostać wygenerowanie automatycznie, abyś miał/a dostęp do zawartości naszej platformy.

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, w szczególności dane, które mogą być wykorzystywane przy składaniu zamówień, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub miejsca wykonywania działalności, numer NIP, numer telefonu. W ramach edycji danych konta możesz również ustawić swój awatar, np. zdjęcie profilowe obejmujące wizerunek.

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, rejestrując konto użytkownika.

W każdej chwili możesz zmodyfikować informacje na Twój temat przekazane nam w związku z rejestracją konta użytkownika. Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.

Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do faktury.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, składając zamówienie.

Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności, data i godzina pobrania (w przypadku treści cyfrowych).

W związku z zawarciem umowy przetwarzamy Twoje dane osobowe także po to, aby wykonać świadczenia przewidziane w umowie, jaka została zawarta. Zakres tych danych zależy od tego, które dane osobowe są potrzebne do wykonania umowy.

W sytuacji, gdy otrzymujemy Twoje dane w ramach wykonywania Umowy np. od podmiotu, który Cię zatrudnia, opieramy taki proces przetwarzania danych na prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi zawartej umowy. W takim przypadku możemy przetwarzać Twoje dane identyfikujące oraz dane kontaktowe.

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
Zapisując się do newslettera, przekazujesz swoje imię oraz adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do newslettera.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi newslettera, zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest nasz prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest realizacja celów marketingowych.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie przez system mailingowy, opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań mailingowych.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera, lub po prostu kontaktując się z nami.

Oprócz wysyłki newslettera możemy realizować także inne działania marketingowe oraz remarketingowe, które będą służyły popularyzowaniu naszych towarów wśród odbiorców i poszukiwaniu nowych klientów. Rodzaj danych, jakie będziemy przetwarzać, zależy od charakteru podejmowanych przez nas działań marketingowych lub remarketingowych.

Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu realizacji działalności marketingowej będzie albo nasz prawnie uzasadniony interes, albo Twoja zgoda — w zależności od rodzaju działalności marketingowej, jaką będziemy podejmować.

W ramach naszej platformy zaimplementowaliśmy mechanizmy, które umożliwiają nam weryfikację, czy klient porzucił koszyk, a jeżeli tak, to na jakim etapie procesu zakupowego, przy jakiej kwocie itp. Po stwierdzeniu, że mamy do czynienia z porzuconym koszykiem, możemy podejmować działania przypominające o dokończeniu zakupu, np. poprzez wysłanie e-maila przypominającego.

Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu zarządzania porzuconymi koszykami jest nasz prawnie uzasadniony interes, jaki w tym przypadku stanowi potrzeba zwiększenia efektywnej sprzedaży.

W ramach naszej platformy możesz między innymi realizować dostępne kursy, które mogą składać się z wielu elementów. Aby badać, jakie kursy cieszą się powodzeniem, a jakie nie, gdzie występują największe trudności w realizacji kursu itp., możemy implementować mechanizmy, które będą miały na celu kontrolę, czy dany użytkownik ukończył kurs, a jeżeli nie, to na jakim etapie go przerwał. Dla celów motywacyjnych możemy także przesyłać powiadomienia z przypomnieniami o dokończeniu kursu.
Prowadząc nasz sklep internetowy, możemy nawiązywać współprace biznesowe z różnymi partnerami handlowymi, np. w celu zorganizowania akcji promocyjnej, przedstawienia Ci oferty naszego partnera, zrealizowania wspólnego przedsięwzięcia itp.
Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu udostępnienia ich partnerom będzie albo nasz prawnie uzasadniony interes, albo Twoja zgoda — w zależności od rodzaju udostępnienia danych.
Dodając komentarz (ocenę), musisz podać przynajmniej nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza (nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko) oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by dodać komentarz (ocenę).

System komentarzy (ocen) może być obsługiwany przez zewnętrznych dostawców. W takiej sytuacji korzystanie z systemu komentarzy (ocen) podlega regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy.

Dodany przez Ciebie komentarz (opinia) wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień może być widoczny na stronie.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.
Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu zarządzania porzuconymi koszykami jest nasz prawnie uzasadniony interes, jaki w tym przypadku stanowi budowanie wiarygodności naszej platformy.

Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na zapewnieniu możliwości kontaktu.
W związku z wykonywaniem umowy realizujemy także rozmaite obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do naszej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp.

Aby wystawić fakturę, przetwarzamy między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP. Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków.

Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają wszelkie dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych.
Korzystanie z naszej strony internetowej, jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów.
Twój adres e-mail przechowywany w bazie newsletterowej lub w bazie platformy może zostać przesłany do serwisu Facebook w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.

Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do serwisu Facebook w celu utworzenia grupy odbiorców. Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez serwis Facebook.

Facebook nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.

Facebook wdrożył procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników Facebooka tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.

Stworzenie grupy odbiorców reklam na Facebooku z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, którym w tym przypadku jest realizacja naszych celów marketingowych.

Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną.

Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację strony internetowej.

Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Osadzamy na stronie nagrania wideo z zewnętrznych serwisów, korzystamy z wtyczek społecznościowych oraz systemu obsługi komentarzy. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie – odtwarzacza, wtyczek społecznościowych, systemu komentarzy.

Z poziomu narzędzi nie mamy wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać odtwarzacze multimedialne, komentarze i wtyczki społecznościowe.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do Wykonaniach tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO.

Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności.

Administrator danych osobowych może tworzyć grupę przedsiębiorstw, czyli podmiotów powiązanych ze sobą osobowo lub kapitałowo, gdzie występuje podmiot kontrolujący oraz podmioty kontrolowane. W obrębie grupy przedsiębiorstw może przykładowo zachodzić potrzeba realizacji wewnętrznych celów administracyjnych, np. w postaci zarządzania dostępnymi systemami teleinformatycznymi. W tym celu podmioty należące do grupy przedsiębiorstw mogą udostępniać Twoje dane osobowe innym podmiot z grupy przedsiębiorstw.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes związany z realizacją określonych celów administracyjnych.

CEL 1: Obsługa konta użytkownika

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. b RODO
Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta: adres e-mail oraz hasło. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta. W sytuacji, gdy ktoś inny kupuje dla Ciebie dostęp do naszej platformy (np. Twój pracodawca), Twoje konto użytkownika może zostać wygenerowanie automatycznie, abyś miał/a dostęp do zawartości naszej platformy.

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, w szczególności dane, które mogą być wykorzystywane przy składaniu zamówień, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub miejsca wykonywania działalności, numer NIP, numer telefonu. W ramach edycji danych konta możesz również ustawić swój awatar, np. zdjęcie profilowe obejmujące wizerunek.

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, rejestrując konto użytkownika.

W każdej chwili możesz zmodyfikować informacje na Twój temat przekazane nam w związku z rejestracją konta użytkownika. Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.

CEL 2: Realizacja zamówienia i obsługa umowy

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do faktury.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, składając zamówienie.

Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności, data i godzina pobrania (w przypadku treści cyfrowych).

W związku z zawarciem umowy przetwarzamy Twoje dane osobowe także po to, aby wykonać świadczenia przewidziane w umowie, jaka została zawarta. Zakres tych danych zależy od tego, które dane osobowe są potrzebne do wykonania umowy.

W sytuacji, gdy otrzymujemy Twoje dane w ramach wykonywania Umowy np. od podmiotu, który Cię zatrudnia, opieramy taki proces przetwarzania danych na prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi zawartej umowy. W takim przypadku możemy przetwarzać Twoje dane identyfikujące oraz dane kontaktowe.

CEL 3: Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. b RODO

 

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
CEL 4: Obsługa newslettera

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f ROD
Zapisując się do newslettera, przekazujesz swoje imię oraz adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do newslettera.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi newslettera, zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest nasz prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest realizacja celów marketingowych.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie przez system mailingowy, opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań mailingowych.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera, lub po prostu kontaktując się z nami.

CEL 5: Działalność marketingowa i remarketingowa

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

Oprócz wysyłki newslettera możemy realizować także inne działania marketingowe oraz remarketingowe, które będą służyły popularyzowaniu naszych towarów wśród odbiorców i poszukiwaniu nowych klientów. Rodzaj danych, jakie będziemy przetwarzać, zależy od charakteru podejmowanych przez nas działań marketingowych lub remarketingowych.

Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu realizacji działalności marketingowej będzie albo nasz prawnie uzasadniony interes, albo Twoja zgoda — w zależności od rodzaju działalności marketingowej, jaką będziemy podejmować.

CEL 6: Kontrola porzuconych koszyków

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO

 

W ramach naszej platformy zaimplementowaliśmy mechanizmy, które umożliwiają nam weryfikację, czy klient porzucił koszyk, a jeżeli tak, to na jakim etapie procesu zakupowego, przy jakiej kwocie itp. Po stwierdzeniu, że mamy do czynienia z porzuconym koszykiem, możemy podejmować działania przypominające o dokończeniu zakupu, np. poprzez wysłanie e-maila przypominającego.

Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu zarządzania porzuconymi koszykami jest nasz prawnie uzasadniony interes, jaki w tym przypadku stanowi potrzeba zwiększenia efektywnej sprzedaży.

CEL 7: Kontrola realizacji kursów na platformie

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
W ramach naszej platformy możesz między innymi realizować dostępne kursy, które mogą składać się z wielu elementów. Aby badać, jakie kursy cieszą się powodzeniem, a jakie nie, gdzie występują największe trudności w realizacji kursu itp., możemy implementować mechanizmy, które będą miały na celu kontrolę, czy dany użytkownik ukończył kurs, a jeżeli nie, to na jakim etapie go przerwał. Dla celów motywacyjnych możemy także przesyłać powiadomienia z przypomnieniami o dokończeniu kursu.
CEL 8: Udostępnianie danych naszym partnerom

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Prowadząc nasz sklep internetowy, możemy nawiązywać współprace biznesowe z różnymi partnerami handlowymi, np. w celu zorganizowania akcji promocyjnej, przedstawienia Ci oferty naszego partnera, zrealizowania wspólnego przedsięwzięcia itp.
Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu udostępnienia ich partnerom będzie albo nasz prawnie uzasadniony interes, albo Twoja zgoda — w zależności od rodzaju udostępnienia danych.
CEL 9: Obsługa komentarzy (opinii)

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Dodając komentarz (ocenę), musisz podać przynajmniej nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza (nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko) oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by dodać komentarz (ocenę).

System komentarzy (ocen) może być obsługiwany przez zewnętrznych dostawców. W takiej sytuacji korzystanie z systemu komentarzy (ocen) podlega regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy.

Dodany przez Ciebie komentarz (opinia) wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień może być widoczny na stronie.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.
Podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych w celu zarządzania porzuconymi koszykami jest nasz prawnie uzasadniony interes, jaki w tym przypadku stanowi budowanie wiarygodności naszej platformy.

CEL 10: Obsługa korespondencji

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na zapewnieniu możliwości kontaktu.
CEL 11: Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego
W związku z wykonywaniem umowy realizujemy także rozmaite obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do naszej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp.

Aby wystawić fakturę, przetwarzamy między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP. Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków.

CEL 12: Tworzenie archiwum

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają wszelkie dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych.
CEL 13: Obrona, ustalanie lub dochodzenie roszczeń

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Korzystanie z naszej strony internetowej, jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów.
CEL 14: Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Twój adres e-mail przechowywany w bazie newsletterowej lub w bazie platformy może zostać przesłany do serwisu Facebook w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.

Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do serwisu Facebook w celu utworzenia grupy odbiorców. Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez serwis Facebook.

Facebook nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.

Facebook wdrożył procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników Facebooka tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.

Stworzenie grupy odbiorców reklam na Facebooku z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, którym w tym przypadku jest realizacja naszych celów marketingowych.

CEL 15: Obsługa mediów społecznościowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną.

CEL 16: Analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację strony internetowej.

Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

CEL 17: Zapewnienie funkcjonowania odtwarzaczy multimedialnych, wtyczek społecznościowych oraz komentarzy z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Osadzamy na stronie nagrania wideo z zewnętrznych serwisów, korzystamy z wtyczek społecznościowych oraz systemu obsługi komentarzy. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie – odtwarzacza, wtyczek społecznościowych, systemu komentarzy.

Z poziomu narzędzi nie mamy wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać odtwarzacze multimedialne, komentarze i wtyczki społecznościowe.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

CEL 18: Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do Wykonaniach tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO.

Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności.

CEL 19: Przekazywanie danych osobowych w obrębie grupy przedsiębiorstw Administratora

PODSTAWA PRAWNA: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Administrator danych osobowych może tworzyć grupę przedsiębiorstw, czyli podmiotów powiązanych ze sobą osobowo lub kapitałowo, gdzie występuje podmiot kontrolujący oraz podmioty kontrolowane. W obrębie grupy przedsiębiorstw może przykładowo zachodzić potrzeba realizacji wewnętrznych celów administracyjnych, np. w postaci zarządzania dostępnymi systemami teleinformatycznymi. W tym celu podmioty należące do grupy przedsiębiorstw mogą udostępniać Twoje dane osobowe innym podmiot z grupy przedsiębiorstw.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes związany z realizacją określonych celów administracyjnych.

#4. Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy precyzyjnie w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się powyżej, w punkcie 3 Polityki prywatności.

#5. Czym są “Informacje anonimowe”?

Korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszej strony internetowej. Chodzi w szczególności o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • źródło, z którego przechodzisz do strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są niniejszej Polityce prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarliśmy w Polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych pozwala na zapewnianie Ci możliwości korzystania z funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej. Ponadto Informacje Anonimowe wykorzystywane są w celach analitycznych i statystycznych oraz marketingowych (np. tworzenie Niestandardowych Grup Odbiorców na Facebooku, ustawianie, targetowanie i kierowanie reklam).

Informacje Anonimowe przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności. Mogą być one wykorzystywane przez tych dostawców do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. Szczegółowe informacje z tym związane znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

#6. Skąd mamy Twoje dane osobowe?

W większości przypadków sam je nam przekazujesz. Przykładowo dzieje się tak, gdy rejestrujesz konto użytkownika, składasz zamówienie, przesyłasz reklamację lub odstępujesz od umowy, kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych).
Ponadto, część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Ponadto w wyjątkowych przypadkach możemy uzyskać Twoje dane osobowe także z innych źródeł, np. w sytuacji, gdy podmiot, który Cię zatrudnia, wskazuje nam Twoje dane jako osoby do kontaktu w sprawach związanych z zawartą umową, albo gdy reprezentujesz podmiot, który zawiera z nami umowę.

#7. Czy Twoje dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia.

#8. Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończymy realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO.

Poniżej znajdziesz opis okresów przetwarzania:

  • Konto użytkownika – dane związane z kontem użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta użytkownika;
  • Realizacja zamówień i zawartej umowy – dane związane z umową są przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia i wykonania umowy;
  • Reklamacje i odstąpienia od umowy – dane związane z reklamacjami i odstąpieniem od umowy są przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy;
  • Newsletter – dane związane z newsletterem będą przetwarzane przez okres korzystania przez Ciebie z newslettera. Pomimo rezygnacji z newslettera Twoje dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego;
  • Działania marketingowe – dane związane z działaniami marketingowymi będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody albo do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Kontrola porzuconych koszyków – dane związane z kontrolowaniem porzuconych koszyków będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Kontrola realizacji kursów – dane związane z kontrolą realizacji kursów będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Udostępnianie danych naszym partnerom – dane związane z działaniami partnerskimi będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody albo do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Komentarze / opinie – dane związane z zamieszczeniem komentarza / opinii będą przetwarzane do czasu, aż nie usuniesz komentarza lub opinii;
  • Obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania korespondencji pomiędzy nami;
  • Obowiązki podatkowe i księgowe – dane związane z wykonywaniem obowiązków podatkowych i księgowych będą przetwarzane przez czas przewidziany w przepisach prawa podatkowego, najczęściej 5 lat od zakończenia roku podatkowego;
  • Archiwum – dane związane z archiwum będą przetwarzane do czasu utraty przydatności informacji, które znajdują się w archiwum;
    Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa (np. w przypadku przedsiębiorców mogą to być 3 lata, a w przypadku konsumentów 6 lat);
  • Grupy odbiorców – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Media społecznościowe – dane związane z mediami społecznościowymi będą przetwarzane do czasu, gdy zrezygnujesz z interakcji z nami w mediach społecznościowych;
  • Analiza i statystyka – dane związane z analityką i statystyką będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Marketing własny – dane związane z marketingiem własnym będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Narzędzia dodatkowe – dane związane z narzędziami dodatkowymi będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Obowiązki związane z ochroną danych osobowych – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych;
  • Przekazywanie danych osobowych w obrębie grupy przedsiębiorstw Administratora – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu.

W przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, możesz taką zgodę cofnąć w każdym czasie: albo poprzez swoje działanie, albo kontaktując się z nami na podane dane kontaktowe. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

#9. Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?

Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • Hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze;
  • Dostawca platformy kursowej, za pomocą której realizujemy naszą działalność;
  • Dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane są pliki mogące zawierać Twoje dane osobowe;
  • Dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera;
  • Dostawca systemu CRM, w których przechowujemy Twoje dane w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach archiwalnych;
  • Dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje dane w celu wystawienia faktury;
  • Dostawca narzędzi marketingowych, które wykorzystujemy do realizacji naszych działań marketingowych;
  • Biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na fakturach;
  • Podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe;
  • Customer Happiness Manager – Agata Dąbek, która odpowiada na pytania w skrzynce mailowej,  udziela dostępów do platformy kursowej, wprowadza modyfikacje w fakturach;
  • Specjalista od wsparcia technicznego – KAREX BUSINESS GROUP SP. Z O.O., Ligocka 103/7, 40-568 Katowice, NIP 6342965991;
  • Pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres ich działań wymaga takowego dostępu.

W swojej działalności podejmujemy także współpracę z różnymi partnerami biznesowymi, w szczególności po to, aby wspólnie realizować określone przedsięwzięcia, np. w postaci akcji specjalnej czy umożliwienia Ci zapoznania się z ofertą naszych partnerów.

Ponadto ze względu na naszą strukturę organizacyjną odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być także podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z administratorem danych osobowych. Tworzą one tzw. grupę przedsiębiorstw administratora, w obrębie której mogą być realizowane wewnętrzne cele administracyjne (np. w celu sprawniejszego zarządzania).

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Jeżeli decydujesz się na dokonanie płatności za pomocą zewnętrznych operatorów płatności, wówczas Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez takiego operatora jako odrębnego administratora danych osobowych.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Co więcej, gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi lub wtyczek, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mamy wpływu.

#10. Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Tak samo może dziać się w przypadku Informacji Anonimowych. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

#11. Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzje na podstawie Twoich danych osobowych?

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.

W związku z powyższym musisz mieć świadomość, że w swoich działaniach wykorzystujemy mechanizmy związane z profilowaniem, przede wszystkim na potrzeby realizacji naszych celów marketingowych i zapewnienia Ci dostępu do produktów najbardziej odpowiadających Twoim potrzebom.

Jeżeli nie zgadzasz się na profilowanie, w każdej chwili możesz wnieść sprzeciw wobec tego typu działań

#12. Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli);
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
    prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16–21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.

Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze: jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

#13. Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?

Nasza strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.

Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.

#14. Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.

#15. Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookie utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Dajemy Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. Zaimplementowaliśmy specjalny mechanizm do zarządzania plikami cookies, który pozwala Ci blokować te pliki cookies, których sobie nie życzysz.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszej stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.

#16. W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronie, obsługa form newsletterowych itp.

W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

#17. Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies, oraz opis wykorzystywanych cookies znajdziesz w Załączniku do niniejszej Polityki prywatności. 

#18. Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych dostawców, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszej stronie. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

#19. Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych dostawców, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszej strony. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

#20. W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach niniejszej Polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

  • ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej;
  • wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery; 
  • dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies;
  • tryb incognito w przeglądarce internetowej;
  • ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com; 
  • mechanizm zarządzania plikami cookies z poziomu naszej strony;
  • Google Analytics Opt-out: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout;
  • Google Ads Settings: https://adssettings.google.com/;

Facebook Ads Settings: https://www.facebook.com/ads/settings;

#21. Czy jest jeszcze coś, o czym powinnaś wiedzieć?

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do nas na adres daneosobowe@digitalgirls.pl.

#22. Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, możemy modyfikować tę Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie Polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Ponadto wszystkie archiwalne wersje Polityki prywatności podlinkowane są poniżej. 

# ZAŁĄCZNIK: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

Szczegółowy opis znajdziesz poniżej: 

Google Analytics
Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam przechowywane.

Z uwagi na aktywowaną przeze nas anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.

Podkreślam, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcam do zapoznania się z tymi informacjami.

Google TAG Manager
Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. W celu korzystania z Google Tag manager zaimplementowaliśmy w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Tag Manager. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Google Tag Manager. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Tag Manager, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Tag Manager służy do aktualizowania tagów w witrynie internetowej. Dzięki niemu zachodzi komunikacja pomiędzy naszą stroną internetową a serwerami Menadżera tagów. Dzięki tym narzędziom możemy mieć innymi konfigurować tagi śledzenia oraz ustalać różne reguły dotyczące zdarzeń, jakie mają miejsce na naszej stronie internetowej, powodując uruchomienie określonych tagów.  

Podkreślamy, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami:  https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Facebook Custom Audiences

W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA, korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych.

W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na naszej stronie zaimplementowaliśmy w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka, która mogą znajdować się na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA).

Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. W zależności od Twojej aktywności na naszej stronie możesz trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.

Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące Twoje zachowania:

  • wyświetlenie zawartości określonej strony,

  • przejście do kasy w ramach blogowego sklepu,

  • sfinalizowanie zakupu w ramach blogowego sklepu,

  • wypełnienie określonego formularza, np. zapisu do newslettera.

Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.

Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe (Instagram)
Na naszej stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, udostępniane przez serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Issuu.

Wyświetlając stronę internetową zawierającą wtyczkę danego serwisu społecznościowego, Twoja przeglądarka przesyła do administratora tego serwisu społecznościowego informację o odwiedzinach. Ponieważ wtyczka jest fragmentem serwisu społecznościowego wbudowanym w naszą stronę, przeglądarka wysyła informację o żądaniu pobrania zawartości danego serwisu społecznościowego na naszą stronę.

Wtyczki gromadzą pewne informacje na Twój temat, takie jak identyfikator użytkownika, odwiedzana witryna, data i godzina oraz inne informacje dotyczące przeglądarki internetowej.

Administratorzy serwisów społecznościowych wykorzystują część tych informacji, aby personalizować warunki oglądania naszej strony. Na przykład, gdy odwiedzasz stronę z przyciskiem „Lubię to”, administrator serwisu społecznościowego potrzebuje informacji, kim jesteś, aby pokazać Ci, którzy z Twoich znajomych również lubią naszą stronę.

Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być również wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych w ich własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam. Nie mamy realnego wpływu na to, w jaki sposób informacje gromadzone przez wtyczki są następnie wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w regulaminach i politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych.

Wtyczki serwisów społecznościowych gromadzą i przekazują informacje do administratorów tych serwisów nawet wtedy, gdy przeglądasz naszą stroną nie będąc zalogowanym do swojego konta w serwisie społecznościowym. Wtedy jednak przeglądarka wysyła bardziej ograniczony zestaw informacji.

Jeśli zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to administrator serwisu będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym.

Jeśli nie chcesz, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie musisz się wylogować z tego serwisu. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów.

Ponadto korzystanie z niektórych wtyczek może wiązać się z publikowaniem określonych informacji w ramach Twoich profili społecznościowych. Przykładowo informacje o kliknięciach w przycisk „Lubię to” mogą być dostępne na Twojej osi czasu na Facebooku. Oczywiście, jeżeli udostępniasz jakieś treści w swoich social media z wykorzystaniem wtyczek osadzonych na mojej stronie, to udostępnienie to w sposób naturalny będzie widoczne w Twoim profilu.

Jeżeli chodzi o szczegóły związane z przetwarzaniem przez administratorów serwisów społecznościowych informacji gromadzonych przez wtyczki, w szczególności o cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalsze przetwarzanie i wykorzystanie przez administratorów, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności, wszystko znajdziesz w politykach prywatności poszczególnych usługodawców:

MailerLite
Na naszej stronie osadzone są formularze newsletterowe MailerLite, za pomocą których możesz zapisać się do newslettera. Formy obsługiwane są przez MailerLite Limited.

Formularze newsletterowe wykorzystują technologię plików cookies do prawidłowego funkcjonowania. MailerLite deklaruje, że informacje gromadzone w plikach cookies związanych z formami newsletterowymi nie są wykorzystywane w jakimkolwiek innym celu niż prawidłowa obsługa form newsletterowych oraz budowanie statystyk związanych z funkcjonowaniem formularzy newsletterowych.

Vimeo
Na naszej stronie osadzane są widgety Vimeo pozwalające Ci odtwarzać nagrania naszych materiałów edukacyjnych umieszczonych w serwisie Vimeo bezpośrednio z naszej strony. Serwis Vimeo obsługiwany jest przez Vimeo.com, Inc.

Wideo osadzane są na stronie w trybie ochrony prywatności. Bazując na informacjach udostępnianych przez Vimeo, oznacza to, że żadne pliki cookies nie są zapisywane na Twoim urządzeniu dopóki nie odtworzysz nagrania.

Gdy odtwarzasz nagranie, Vimeo zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookies i otrzymuje informacje, że odtworzyłaś nagranie z poziomu określonej strony internetowej, zbiera anonimowe informacje o tym, które video oglądałaś i jak długo. Nie jesteśmy w stanie Cię zidentyfikować na podstawie zbieranych przez Vimeo danych.

Spreaker

Na naszej stronie osadzane są widgety Spreaker pozwalające Ci odtwarzać nagrania audio naszych materiałów edukacyjnych umieszczonych w serwisie Spreaker bezpośrednio z naszej strony. Serwis ten obsługiwany jest przez Spreaker, Inc.20880 Stone Oak Parkway, San Antonio, TX 78258.

Audio osadzane są na stronie w trybie ochrony prywatności. Bazując na informacjach udostępnianych przez Spreaker, oznacza to, że żadne pliki cookies nie są zapisywane na Twoim urządzeniu dopóki nie odtworzysz nagrania.

Gdy odtwarzasz nagranie, Vimeo zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookies i otrzymuje informacje, że odtworzyłaś nagranie z poziomu określonej strony internetowej. Nie jesteśmy w stanie Cię zidentyfikować na podstawie zbieranych przez Spreaker danych.