8-GODZINNY TRENING W 20 LEKCJACH
Nisza, w której są Twoi płacący klienci
Założymy się, że wielokrotnie słyszałaś o takich koncepcjach jak “klient idealny”, “avatar klienta”, “grupa docelowa”, ale wciąż zastanawiasz się, jak wprowadzić te idee w życie i czy to naprawdę ma sens (serio masz wiedzieć, jakim samochodem jeździ Twoja klientka)?
My chcemy Ci pokazać nasze spojrzenie na nisze i jej strategiczną rolę w biznesie. Bez absurdów i kombinowania. Same konkrety i wskazówki idealnie dopasowane do kobiet, które oferują swoją wiedzę w sieci, tworzą kursy online i ebooki, prowadzą programy grupowe i konsultacje. W treningu poprowadzimy Cię krok po kroku do zdefiniowania kim są ci Twoi ludzie w internecie :-).
997 zł
Określanie niszy potrafi być czasochłonne i frustrujące.
Pewnie setki razy widziałaś porady i wskazówki o tym, że wąska nisza to podstawa we własnym biznesie, ale wciąż boisz się, że wybierając pewną grupę ludzi – pozostałym odmówisz i w związku z tym stracisz mnóstwo czasu i pieniędzy.
Jest wręcz odwrotnie, ale zanim to w naszym towarzystwie odkryjesz, to… Z pewnością nosisz w sobie mnóstwo pytań i wątpliwości, takich jak:
Pasjonuje mnie wiele rzeczy, jak wybrać jedną?
Czy kiedy zawężę grupę odbiorców, to nie stracę pieniędzy i możliwości, odrzucając całą resztę osób?
A co jeżeli stracę czas, inwestując w niszę, która się nie sprawdzi?
Co w sytuacji, gdy mam 2 oferty skierowane do osób z różnych nisz?
Moja branża jest bardzo szeroka i zatłoczona, jak się zniszować w takiej przestrzeni i wyróżnić na tle konkurencji, która jest na rynku dłużej?
Nie wiem jeszcze z kim chcę pracować, czy nie lepiej zacząć od zdobywania szerokich doświadczeń?
Dobrze pracuje mi się z ludźmi z różnych nisz, nie naprawdę muszę z nich rezygnować?
Mam już społeczność – czy jak pokażę ofertę płatną tylko dla wąskiej grupy, to pozostali nie będą zawiedzeni i nie odejdą?
Jak pozbyć się strachu, że nie jestem wystarczająco wykwalifikowana, aby sprzedawać swoją wiedzę i nazywać się ekspertką?
Wybór niszy to proces
nie decyzja na jeden wieczór
W internecie jest dużo teorii na temat tego – dlaczego nisza jest ważna. Ale nie tak łatwo znaleźć konkretne wskazówki jak tę niszę określić i nie zwariować w trakcie. My chcemy dać Ci praktyczny system kroków.
Bez niszy czyli określenia “komu i w czym pomagasz” nie zarabiasz
Nie wiesz o czym pisać posty, co umieścić na stronie www, jak ustawić reklamy, żeby nie przepalić budżetu, jak komunikować się z klientami, żeby Cię usłyszeli.
Nie znamy, żadnego przedsiębiorcy, który boleśnie nie zderzyłby się z kwestią wyboru niszy. Zwykle to rzeczywistość zmusza nas do zajęcia się tym tematem. Brakuje klientów, ludzie nie reagują na nasze posty i zaproszenia do współpracy, coś realnie nie działa.
W większości przypadków za brakiem dochodów w biznesie stoi brak jasności komu pomagamy i nawet jeżeli słyszałyśmy już ze 100 razy hasło: “Gdy mówisz do wszystkich, to mówisz do nikogo”, to wciąż nie wiemy, jak ten temat niszy ogarnąć. Jak podjąć tę decyzję?
Monika przez ponad rok nie potrafiła się zdecydować, czy chce budować markę psychoterapeutyczną, czy skupić się na wspieraniu kobiet w budowaniu biznesów online. Na swojej stronie www miała ofertę skierowaną do jednych i drugich odbiorców, ale miotała się koszmarnie, bo do kogo właściwie powinna była pisać, dla kogo tworzyć treści? Przez ten rok zarobiła w swoim biznesie ok 2000 zł. Rok później, gdy wreszcie zdecydowała się na konkretną niszę, zarobiła 150 000 zł.
Kaśka też nie raz poległa na precyzowaniu niszy. Zaczęła od budowania społeczności i prowadzenia bloga, bo przecież wszyscy mówili, że musisz mieć komu sprzedawać, prawda? Gdy już odbiorców było wystarczająco dużo – zaczęła tworzyć e-booka. Jakie było jej zaskoczenie, gdy po tygodniach intensywnej pracy i wydaniu mnóstwa kasy na redakcję i oprawę graficzną, e-booka kupiły tylko 2 osoby z tej intensywnie budowanej społeczności.
Kiedy obie borykałyśmy się z wyborem niszy, nie udało się nam trafić na żadne narzędzia, które skutecznie prowadziłyby krok po kroku do wyboru niszy, która nie tylko jest dochodowa, ale też najlepiej dopasowana do naszych potrzeb, umiejętności i pasji.
Definiowanie niszy, to dużo więcej niż określenie: “Komu i w czym pomagasz”. Pokażemy Ci na konkretnych przykładach, jak wybór niszy przekłada się na zdobywanie klientów, ustalanie cen i rodzaju oferty, pisanie maili i postów oraz wielu innych biznesowych kwestii.
Jesteśmy przekonane, że
niszę masz w sobie
Twoja idealnie dopasowana do Ciebie nisza, jest już w Tobie. Bardzo prawdopodobne, że gdzieś w serduchu ją przeczuwasz, ale nie wiesz jak przełożyć swoją intuicję na konkrety i klientów, którzy płacą. Niby znasz teorię, ale kręcisz się w kółko w otchłani pomysłów i social mediów, bo brakuje Ci systemu kroków, które prowadzą do celu.
W ramach treningu nie tylko pokażemy Ci w jaki sposób możesz niszę określić, ale też jak sprawdzić, czy to co wymyśliłaś – współgra z realnymi potrzebami odbiorców. Upewnisz się, że to co Ci w duszy gra – przyniesie Ci nie tylko satysfakcję, ale i wymierne dochody.
Stawiamy na praktykę! Powiemy Ci dokładnie jak to robimy.
Aktualnie nisza to “must have”
To nie są czasy, w których wystarczy się pojawić w sieci i opublikować swoją ofertę. Osób, które działają w Twojej branży są tysiące. Klient ma w czym wybierać i jest coraz bardziej wybredny. Dlaczego miałby wybrać właśnie Ciebie?
Pieniądze są
w niszy
Wyróżnienie się z masy innych ekspertek i ofert zalewających feed Twoich odbiorców wydaje się nie lada wyzwaniem. Zwłaszcza w pandemicznych czasach, w których odnosisz wrażenie, że dosłownie WSZYSCY zaczęli coś sprzedawać w internecie i nie ma już miejsca dla Ciebie (albo że Twój komunikat utonie w oceanie innych zaproszeń). A brak niszy tylko pogłębia ten problem.
Potrzebujesz dać ludziom powód, dla którego się zatrzymają i dostrzegą Twoją ofertę w oceanie możliwości i treści w sieci.
Dzięki niszy zyskujesz też coś więcej – krystaliczną jasność “komu i w czym pomagasz”, “jakie marzenie pomagasz spełniać”, “z jakiej katastrofy wyprowadzasz”.
Gdy to dookreślisz znikną Twoje problemy z “brakiem weny”, wyborem właściwych słów, które klienta poruszą, brakiem pomysłów na ofertę, która się sprzeda.
Tak jak wiesz, o czym marzy Twoja przyjaciółka na święta, tak będziesz miała jasność, czego pragną Twoi odbiorcy.
Myślisz, że nisza
to nie Twój problem?
99% kobiet, z którymi rozmawiamy ma wyzwania biznesowe, które wynikają z niedookreślenia niszy. Nawet jeżeli na początku uważają, że źródło ich problemów biznesowych leży gdzieś indziej, to i tak zwykle kończymy na tym, że rozwiązanie leży w jak najbardziej precyzyjnym dookreśleniu “komu i w czym pomagamy”.
Dlatego, jeżeli Twoją głowę zaprzątają takie tematy jak:
Czuję chaos i kręcę się w kółko
Ludzie nie kupują mojej oferty
Nie wiem o czym pisać w mailach i postach
Nie wiem, jaki wykonać następny krok
Jaki produkt stworzyć, żeby na nim zarobić
Jak dotrzeć do większej grupy klientów
Jak ustawić reklamy, żeby nie przepalić budżetu
Jak zarabiać więcej, pracując mniej
to pierwszy krok do ich rozwiązania leży właśnie w dookreśleniu niszy.
W naszym kilkugodzinnym treningu
dowiesz się:
Czym jest nisza parasolowa? Czyli czym się różni nisza dla marki od niszy dla konkretnego produktu.
Jak pogodzić posiadanie kilku nisz i kilku różnych ofert.
Jakiego typu ekspertką jesteś i jak to przełożyć na zarabianie w sieci.
Jakie działania podjąć krok po kroku, żeby nie tylko określić swoją niszę, ale też zweryfikować ją z płacącymi klientami.
Jak wybrać niszę w branży, w której jest duża konkurencja i wyróżnić się z tłumu.
Na co zwrócić uwagę, żeby nisza miała potencjał skalowania i tworzenia drabiny produktów.
Jak wykorzystać dotychczasowe relacje z klientami do wyboru najlepiej dopasowanej i najbardziej dochodowej niszy.
otrzymasz:
Konkretny plan działania, żebyś wiedziała dokładnie, jakie kroki po kolei podjąć.
8 godzin wypchanych po brzegi wskazówkami do zastosowania od zaraz.
Case study określania niszy w branży kursów online – krok po kroku, bez uniwersalnych prawd, za to mnóstwo przykładów z życia i ćwiczenia dla Ciebie, abyś i Ty uzyskała najlepsze efekty.
Nagranie treningu w formie 20 wygodnych lekcji, które udostępniamy Ci na 6 miesięcy, abyś mogła przesłuchać je wielokrotnie (jest jasny podział na poruszane tematy, abyś nie traciła ani minuty na szukanie tego, co dla Ciebie ważne).
48 stron Workbooka (PDF), w którym będziesz mogła robić swoje notatki i wykorzystywać go zawsze, gdy wpadniesz na pomysł nowej oferty dla swojej dochodowej niszy.
I wiele, wiele więcej…
Sprawdź, co mówią Uczestniczki treningu:
Gotowa dowiedzieć się kto z chęcią CI zapłaci za Twoją wiedzę?
Określenie niszy, to nie efekt zgadywania, rzucania monetą, czy działania na ślepo. To strategiczna decyzja, którą podejmujesz w oparciu o szereg istotnych danych i faktów. Dlatego jeśli nie wiesz, jaki zrobić pierwszy krok, nie rozumiesz dlaczego dane działania nie przynoszą efektów, to po naszym treningu rozjaśni Ci się w głowie.
– PRAKTYCZNY TRENING –
Nisza, w której są Twoi płacący klienci
Co otrzymasz kupując trening o niszy?
6-miesięczny dostęp do 8-godzinnego nagrania treningu o #NISZY w 20 lekcjach, zamieszczonych na nowoczesnej platformie kursowej.
Praktyczny 48 stronicowy workbook, który pozwoli Ci sprawnie przejść przez proces dookreślania niszy (edytowalny).
Dostęp do zamkniętej grupy na FB dla klientek #DigitalGirls.
997 zł
Najniższa cenna tego treningu w ciągu ostatnich 30 dni to 997 PLN
BONUS NR 1
48 stronicowy workbook pomoże Ci uporządkować myśli i podjąć działanie.
Chcemy Ci przekazać nie tylko wiedzę, ale i narzędzia, których używamy na co dzień.
BONUS NR 2
Wskakując na pokład, otrzymujesz także dostęp do prywatnej grupy na FB dla członkiń społeczności Digital Girls.
To grupa dostępna tylko dla naszych Klientek, w której spotykamy się i rozmawiamy o naszych planach, sukcesach, wyzwaniach i #fuckupach.
Sprawdź, co o nas mówią Digital Girls
Masz pytania?
00 - Czy dostanę dostęp do materiałów natychmiast po zakupie?
Materiały z treningu o #niszy są dla Ciebie dostępne od razu po zakupie na naszej platformie.
To nie jest trening na żywo, a więc możesz pracować z naszymi materiałami w dowolnym czasie i dzielić się odkryciami w grupie dla klientek w dowolnym momencie.
01 - Czy w treningu będzie to samo, co w E-BOOKu lub innym z Waszych kursów?
Nie, to naprawdę nowa wiedza i nowe spojrzenie.
Oczywiście o niszy mówimy regularnie, bo nie da się o niej nie mówić, kiedy tworzymy biznes. Jednak wiedza, którą dzielimy się na treningu jest uzupełniająca do tego wszystkiego, co stworzyłyśmy do tej pory. Nigdzie wcześniej tak szeroko i głęboko nie wchodziłyśmy w temat niszy, nie proponowałyśmy też nigdy tylu narzędzi do pracy z tym tematem.
Omawiamy w tym treningu też różne sytuacje biznesowe w kontekście niszy i pokazujemy konsekwencje podjętych decyzji.
Pokazujemy też nasz system określenia niszy oparty na strategii Walta Disneya.
Cały czas się rozwijamy i zdobywamy nową wiedzę, chcemy się z nią z Wami dzielić na bieżąco, stąd ten trening właśnie.
04 - Dlaczego dostęp do nagrań jest tylko na 6 miesięcy?
Ponieważ zależy nam na Twoich rezultatach :))
Nie chcemy, żeby nagranie tego treningu skończyło, jak sweter z wyprzedaży, kupiony okazyjnie “na lepsze czasy”. Zależy nam, żebyś podjęła działanie już teraz, bo jeżeli to zrobisz, to Twój biznes za kilka miesięcy będzie w zupełnie innym (dużo piękniejszym) miejscu.
Wiedzę z tego treningu możesz wprowadzić w życie natychmiast i już po kilku dniach zobaczyć różnicę (jeżeli wdrożysz nasze wskazówki).
05 - Nie mam jeszcze działalności gospodarczej, czy to trening dla mnie?
Jak najbardziej 🙂
Jeżeli myślisz o stworzeniu swojego biznesu online, to temat niszy jest pierwszym, nad którym warto się pochylić. Bez dookreślenia komu i w czym konkretnie pomagasz nie będziesz w stanie efektywnie prowadzić swojego biznesu. Nie będziesz wiedziała jakie treści tworzyć, jaką ofertę zaproponować, jak mówić do ludzi, żeby Cię usłyszeli.
Bez strategicznie określonej niszy, każdy kolejny krok i kolejna decyzja – będą męczarnią.
06 - Już jakiś czas działam na rynku i mam swoją niszę, czy to trening dla mnie?
Zdecydowanie tak, jeżeli jesteś gotowa wejść w ten temat głębiej i poznać naszą perspektywę na określanie niszy i jej optymalizację. Być może też masz ochotę poszukać niszy, która będzie dla Ciebie bardziej dochodowa (i nie musisz się w tym celu przebranżawiać :).
Z naszych doświadczeń wynika, że wiele kobiet, które już jakiś czas działają w swoim biznesie mają kłopot z określeniem w jaki sposób nisza ich marki ma się do konkretnych produktów, które w ramach niej oferują. Problemy pojawiają się też w sytuacji, w której w ramach jednego biznesu masz więcej niż jedną niszę. Podpowiemy jak sobie poradzić z takimi wyzwaniami.
07 - Sprzedaję produkty fizyczne, a nie wiedzę, czy ten trening jest dla mnie?
To zależy…
Specjalizujemy się w sprzedawaniu wiedzy, czyli kursów online, konsultacji 1-1, programów mentoringowych, e-booków, usług doradczych – i tylko tego typu oferty będziemy omawiać na treningu. Jednak strategie, którymi będziemy się dzielić są do wykorzystania również w biznesach, które sprzedają produkty fizyczne.
Decydując się na udział w treningu będziesz potrzebowała dopasować nasze pomysły do Twojego biznesu i sytuacji.
08 - Czy dostanę fakturę VAT?
Tak, faktura zostanie do Ciebie wysłana mailem automatycznie po zakupie.
Cena podana na stronie jest ceną brutto.
09 - Po zakupie nie dostałam danych do logowania do platformy kursowej.
Sprawdź foldery “Spam” i “Oferty” – najczęściej tam znajdziesz zagubione maile :).
Jeżeli ich tam nie będzie, to możesz wejść na stronę:
https://exciter.digitalgirls.pl/wp-login.php?
podać adres e-mail, z którego kupiłaś trening i poprosić o zmianę hasła.
System prześle Ci nowe hasło do logowania.
Jeżeli ta metoda nie zadziała, to napisz do nas: hello@digitalgirls.pl 🙂
10 - Czy do treningu jest dedykowana grupa na FB?
Nie.
Nagranie treningu w 20 lekcjach oraz 48-stronicowy Workbook znajdują się na naszej platformie kursowej. Otrzymujesz do nich dostęp od razu po zakupie.
Nie prowadzimy dedykowanego temu treningowi wsparcia mailowego.
Nie prowadzimy także konsultacji indywidualnych.
Nie tworzymy specjalnej grupy na FB dla tego projektu, ale po zakupie możesz dołączyć do naszej zamkniętej grupy na FB #TYLKO DLA KLIENTEK.
To, co działamy?
Współpraca z nami w naszych programach to zwykle inwestycja co najmniej kilku tysięcy złotych, ale tym razem chciałyśmy stworzyć coś, co będzie dostępne cenowo dla każdej Digital Girl w naszej społeczności.
997 zł
Najniższa cenna tego treningu w ciągu ostatnich 30 dni to 997 PLN