fbpx

4-GODZINNY TRENING W 11 LEKCJACH

NISZA, W KTÓREJ SĄ TWOI KLIENCI

ZARÓWNO GDY PRACUJESZ NAD E-BOOKIEM, JAK I NAD PROGRAMEM PREMIUM.

Uwaga! Autorki kursów online i e-booków oraz twórczynie usług 1:1 (doradczych i specjalistycznych) i procesów coachingowych!

A gdybyśmy Ci dały prostą instrukcję na zostanie ekspertką wśród klientów, którzy już teraz czekają na Twoje wsparcie i są gotowi Ci za to zapłacić? Klientów, którzy nie oczekują, że będziesz im pomagać za darmo, niańczyć, ani pracować za nich? Klientów, którzy zapłacą Ci za twoją pracę z lekkością i pełni wdzięczności będą Cię polecać kolejnym płacącym osobom?

To czy przyjęłabyś nasze zaproszenie?

To praktyczny warsztat twoich umiejętności sprzedawania wiedzy do właściwych osób, której w takim ujęciu nie prezentowałyśmy nigdy wcześniej.

Określanie niszy potrafi być czasochłonne i frustrujące.

Pewnie setki razy widziałaś porady i wskazówki o tym, że wąska nisza to podstawa we własnym biznesie, ale wciąż boisz się, że wybierając pewną grupę ludzi – pozostałym odmówisz i w związku z tym stracisz mnóstwo czasu i pieniędzy.

Jest wręcz odwrotnie, ale zanim to w naszym towarzystwie odkryjesz, to… Z pewnością nosisz w sobie mnóstwo pytań i wątpliwości, takich jak:

$
Skąd mieć pewność, że dobrze wybiorę swoją niszę?
$

Czy kiedy zawężę grupę odbiorców, to nie stracę pieniędzy i możliwości, odrzucając całą resztę osób?

$

A co jeżeli stracę czas, inwestując w niszę, która się nie sprawdzi?

$

Jak pozbyć się strachu, że nie jestem wystarczająco wykwalifikowana, aby sprzedawać swoją wiedzę i nazywać się ekspertką?

$

Nie wiem jeszcze z kim chcę pracować, czy nie lepiej zacząć od zdobywania szerokich doświadczeń?

$

Dobrze pracuje mi się z ludźmi z różnych nisz, nie naprawdę muszę z nich rezygnować?

$

Mam już społeczność – czy jak pokażę ofertę płatną tylko dla wąskiej grupy, to pozostali nie będą zawiedzeni i nie odejdą?

$

Pasjonuje mnie wiele rzeczy, jak wybrać jedną?

Stworzenie oferty, którą ludzie chcą kupować może być proste!

Nawet zanim napracujesz się nad produktem, który ta oferta prezentuje i zanim spędzisz godziny nad szlifowaniem go.

Nie znamy, żadnego przedsiębiorcy, który boleśnie nie zderzyłby się z kwestią wyboru niszy. Zwykle to rzeczywistość zmusza nas do zajęcia się tym tematem. Brakuje klientów, ludzie nie reagują na nasze posty i zaproszenia do współpracy, coś realnie nie działa.

W większości przypadków za brakiem dochodów w biznesie stoi brak jasności komu pomagamy i nawet jeżeli słyszałyśmy już ze 100 razy hasło: „Gdy mówisz do wszystkich, to mówisz do nikogo”, to wciąż nie wiemy, jak ten temat niszy ogarnąć. Jak podjąć tę decyzję?

Monika przez ponad rok nie potrafiła się zdecydować, czy chce budować markę psychoterapeutyczną, czy skupić się na wspieraniu kobiet w budowaniu biznesów online. Na swojej stronie www miała ofertę skierowaną do jednych i drugich odbiorców, ale miotła się koszmarnie, bo do kogo właściwie powinna była pisać, dla kogo tworzyć treści? Przez ten rok zarobiła w swoim biznesie ok 2000 zł. Rok później, gdy wreszcie zdecydowała się na konkretną niszę, zarobiła 150 000 zł. 

Kaśka też nie raz poległa na doprecyzowaniu niszy.  budować społeczność i prowadzić bloga, bo przecież wszyscy mówili, że musisz mieć komu sprzedawać, prawda? Gdy już odbiorców było wystarczająco dużo, to zaczęła tworzyć e-booka. Jakie było jej zaskoczenie, gdy po tygodniach intensywnej pracy i wydaniu mnóstwa kasy na redakcję i oprawę graficzną, e-booka kupiły tylko 2 osoby z tej intensywnie budowanej społeczności.

Kiedy obie borykałyśmy się z wyborem niszy, nie udało się nam trafić na żadne narzędzia, które skutecznie prowadziłyby krok po kroku do wyboru niszy, która nie tylko jest dochodowa, ale też najlepiej dopasowana do naszych potrzeb, umiejętności i pasji. 

Podczas TRENINGU przeprowadzimy Cię przez proces opokażemy Ci na konkretnych przykładach, jak to działa.

Jesteśmy przekonane, że

niszę masz w sobie

Twoja idealnie dopasowana do Ciebie nisza, jest już w Tobie. Bardzo prawdopodobne, że gdzieś w serduchu ją przeczuwasz.

W ramach treningu nie tylko pokażemy Ci w jaki sposób możesz ją odkryć, ale też jak ją zweryfikować z realnymi potrzebami odbiorców, aby upewnić się, że to, co Ci w duszy gra przyniesie Ci nie tylko satysfakcję, ale i wymierne dochody. 

Powiemy Ci dokładnie jak, to robimy!

Aktualnie nisza to „must have”

To nie są czasy, w których wystarczy się pojawić w sieci i opublikować swoją ofertę. Osób, które działają w Twojej branży są tysiące. Klient ma w czym wybierać i jest coraz bardziej wybredny. Dlaczego miałby wybrać właśnie Ciebie?

Pieniądze są

w niszy

Wyróżnienie się z masy innych ekspertek i ofert zalewających feed Twoich odbiorców wydaje się nie lada wyzwaniem. Zwłaszcza w pandemicznych czasach, w których odnosisz wrażenie, że dosłownie WSZYSCY zaczęli coś sprzedawać w internecie i nie ma już miejsca dla Ciebie (albo że Twój komunikat utonie w oceanie innych zaproszeń). A brak niszy tylko pogłębia ten problem. 

Potrzebujesz dać ludziom powód, dla którego się zatrzymają i dostrzegą Twoją ofertę w oceanie możliwości i treści w sieci.

Potrzebujesz też dobrego planu

Oferta to nie tylko

 sam tekst

Wielu osobom wydaje się, że oferta = tekst reklamy.

Albo oferta = tekst strony sprzedażowej.

I że ofertę się pisze

To wszystko właściwe odpowiedzi. Ale nie są kompletne. 

Oferta to część Twojego modelu biznesowego, wynik setek Twoich biznesowych decyzji, analiz rynku i rozmów z klientami. Dopiero po tych wszystkich krokach możesz przystąpić do ubrania oferty w konkretne słowa. Narzędzia do tego działania znajdziesz w naszym Workbooku.

Workbook to 38 stron edytowalnego PDF, które pomogą Ci uporządkować cały proces projektowania oferty, a także pisania jej treści. Ale do pisania przystąpisz dopiero, kiedy już będziesz mieć stabilne fundamenty. Wtedy będziesz mogła w Workbooku pisać, eksperymentować, ciąć i dodawać właściwe słowa.

Sprawdź, co mówią Uczestnicy treningu

W naszym 4-godzinnym treningu

Omawiamy zasady tworzenia dochodowej oferty, a w Workbooku stwarzamy Ci okazję do tego, żebyś na podstawie naszych wskazówek zaprojektowała swoją wymarzoną ofertę, która będzie Cię wspierać na tym etapie budowania biznesu, na którym teraz jesteś.

dowiesz się:

$

Jaki stworzyć i sprzedać świetną ofertę w parę dni. Nawet jeżeli robisz to po raz pierwszy. 

$

Jaki produkt powinien być w centrum Twojej oferty. Bez tego produktu nie możesz się obejść.

$

Jak w najprostszy i najszybszy sposób przekonać się, że odbiorcy będą z radością kupować Twój produkt/usługę?

$

Jak wycenić swój produkt, aby Twój biznes realnie zarabiał, a nie był drogim hobby?

$

W którym momencie warto skupić się na prowadzeniu bloga/social mediów, a kiedy przystąpić do sprzedaży (spoiler – jest zupełnie odwrotnie, niż myślisz)

$

Jak zbudować drabinę produktów i usług, dzięki której możesz skalować swoje dochody.

otrzymasz:

$

4 godziny wypchane po brzegi wskazówkami do zastosowania od zaraz

$

Wzór do stworzenia Twojego zaproszenia do współpracy/zakupu, który pozwoli Ci bardzo szybko ocenić, czy na Twoją ofertę są chętni. 

$

Nagranie treningu w formie 11 lekcji, które udostępniamy Ci na 3 miesiące, abyś mogła przesłuchać je wielokrotnie (są znaczniki czasu i jasny podział na poruszane tematy, abyś nie traciła ani minuty na szukanie tego, co dla Ciebie ważne)

$

38 stron Workbooka (PDF), w którym będziesz mogła robić swoje notatki i wykorzystywać go zawsze, gdy wpadniesz na pomysł nowej oferty

I wiele, wiele więcej…

Gotowa do pracy nad swoją ofertą?

Zastanawiasz się, czy w 4 godziny rzeczywiście można sensownie omówić tworzenie dochodowej oferty? Jak najbardziej! Jedną z blokad, które moga Cię prowstrzymywać, to brak planu działania. I właśnie to od nas otrzymasz :). Dlatego jeśli nie wiesz, jaki zrobić pierwszy krok, nie rozumiesz dlaczego dane działania nie przynoszą efektów, to po naszym treningu rozjaśni Ci się w głowie i sprawnie zrobisz kolejny krok. 

TRENING DOSTĘPNY NATYCHMIAST

Jak stworzyć ofertę, której nie da się oprzeć?

Co otrzymasz kupując dostęp?

3-miesięczny dostęp do 4-godzinnego nagrania treningu w 11 lekcjach , zamieszczonych na nowoczesnej platformie kursowej.

Praktyczny 38 stronicowy workbook, który pozwoli Ci sprawnie zaprojektować Twoją zachwycającą ofertę w oparciu o wiedzę zdobytą na treningu (edytowalny).

Dostęp do grupy na FB dla klientek #DigitalGirls.

497 zł

Sprawdź, co o nas mówią Digital Girls

BONUS – NIESPODZIANKA

Kupując wejściówkę i dostęp do TRENINGU, otrzymujesz także dostęp do prywatnej grupy na FB dla członkiń społeczności Digital Girls

To grupa dostępna tylko dla naszych Klientek, w której spotykamy się i rozmawiamy o naszych planach, sukcesach, wyzwaniach i #fuckupach.

 

Masz pytania?

01 - Czy w treningu będzie to samo, co w E-BOOKu lub innym z Waszych kursów?

Nie, to nowa wiedza i nowe spojrzenie.

Oczywiście o ofercie mówimy regularnie, bo nie da się o niej nie mówić, kiedy tworzymy biznes. Jednak wiedza, którą dzielimy się na treningu jest uzupełniająca do tego wszystkiego, co stworzyłyśmy do tej pory i pozwala spojrzeć na swój biznes z metaperspektywy i rozplanować, jakie produkty powinny się znajdować w naszej ofercie.

Omawiamy różne modele biznesowe związane ze sprzedażą wiedzy oraz to, jak nasze różne produkty i usługi mogą współistnieć ze sobą i jak w związku z tym powinny być wycenione i komunikowane.

Pokazujemy także prosty sposób na przetestowanie, czy jest zainteresowanie naszą ofertą.

Cały czas się rozwijamy i zdobywamy nową wiedzę, chcemy się z nią z Wami dzielić na bieżąco, stąd ten trening właśnie.

02 - Czy to jest trening pisania oferty?

Nie, to trening projektowania oferty.

Aby stworzyć ofertę, która jest interesująca dla klienta – trzeba wykonać wiele działań, które poprzedzają samo pisanie.

Co to za działania? Najważniejsze są decyzje jak Twój produkt lub usługa wpisują się w całą strategię produktową w Twoim biznesie, a także jaki masz model biznesu wiedzowego (prezentujemy 4 różne modele, w tym model helikoptera i wspinaczki, które już skradły serca Uczestniczek). To także badania rynku (czyli szybkie eksperymenty, które prezentujemy w materiale) i wyciąganie wniosków z poznawania z bliska Twoich klientów i wiele innych aktywności.

Dopiero wiedząc dla kogo projektujesz ofertę i w czym realnie pomagasz klientom – przystępujesz do pisania treści postów reklamowych, maili sprzedażowych, czy stron typu „sales page”.

Opowiadamy o tym wszystkim w ramach treningu. Pisanie możesz też ćwiczyć w ramach zadań w 38-stronicowym Workbooku. Jednak nasz trening to nie jest warsztat copywritingu, ani webwritingu.

04 - Dlaczego dostęp do nagrań jest tylko na 3 miesiące?

Ponieważ zależy nam na Twoich rezultatach :))

Nie chcemy, żeby nagranie tego treningu skończyło, jak sweter z wyprzedaży, kupiony okazyjnie „na lepsze czasy”. Zależy nam, żebyś podjęła działanie już teraz, bo jeżeli to zrobisz, to Twój biznes za kwartał będzie w zupełnie innym (dużo piękniejszym) miejscu.

Wiedzę z tego treningu możesz wprowadzić w życie natychmiast i już po kilku dniach zobaczyć różnicę (jeżeli wdrożysz nasze wskazówki).

05 - Nie mam jeszcze działalności gospodarczej, czy to trening dla mnie?

Jak najbardziej 🙂

Jeżeli myślisz o stworzeniu swojego biznesu online, to będziesz potrzebowała oferty i to nie „jakiejś” oferty, a takiej, którą ludzie chcą kupować i którą polecają znajomym.

Możesz miesiącami kombinować nad tym sama, albo poznać nasz system budowania ofert, który (odkąd go wdrożyłyśmy w życie) pozwolił nam zarobić setki tysięcy złotych. A każda nasza nowa oferta, okazuje się być ogromnym sukcesem.

Wiemy z doświadczenia, że stworzenie tej pierwszej oferty bywa dla wielu osób najtrudniejsze. Potrafimy zwlekać z pokazaniem jej światu miesiącami z obawy przed krytyką, odrzuceniem i kiepskimi rezultatami sprzedażowymi. Ale nie tędy droga! Pokażemy Ci lepszą. Bo naprawdę nie ma sensu tracić jeszcze więcej pieniędzy i czasu nie mając dobrej oferty i… klientów.

Założenie działalności gospodarczej to działanie, które warto podjąć dopiero wtedy, gdy będziesz miała pewność, że na Twój biznesowy pomysł będą klienci.

06 - Mam już ofertę i sprzedaję różne produkty, czy ten trening jest dla mnie?

Zdecydowanie tak, jeżeli jesteś otwarta na zapoznanie się z naszym systemem tworzenia i porządkowania ofert.

Zgodnie z zasadą Pareto, 20% naszych produktów/usług odpowiada za 80% naszych przychodów. W treningu pokazujemy Ci, jakie oferty warto mieć w biznesie wiedzowym i jak budować połączenia między nimi, abyś zarabiała regularnie i powtarzalnie, nie będąc fabryką treści.

Z naszych doświadczeń wynika, że kobiety, które mają swoje oferty i tak najczęściej za nisko je wyceniają i nie wykorzystują w pełni ich potencjału. Pokażmy Ci, jak to zmienić.

07 - Sprzedaję produkty fizyczne, a nie wiedzę, czy ten trening jest dla mnie?

Niestety nie 🙁

Specjalizujemy się w sprzedawaniu wiedzy, czyli kursów online, konsultacji 1-1, programów mentoringowych, e-booków, usług doradczych – i tylko tego typu oferty będziemy omawiać na treningu. Sprzedaż produktów fizycznych wymaga zupełnie innych strategii.

08 - Czy dostanę fakturę VAT?

Tak, faktura zostanie do Ciebie wysłana mailem automatycznie po zakupie.

Cena podana na stronie jest ceną brutto.

09 - Po zakupie nie dostałam danych do logowania do platformy kursowej.

Sprawdź foldery „Spam” i „Oferty” – najczęściej tam znajdziesz zagubione maile :).

Jeżeli ich tam nie będzie, to możesz wejść na stronę:

https://exciter.digitalgirls.pl/wp-login.php?

podać adres e-mail, z którego kupiłaś trening i poprosić o zmianę hasła.

System prześle Ci nowe hasło do logowania.

Jeżeli ta metoda nie zadziała, to napisz do nas: hello@digitalgirls.pl 🙂

10 - Czy do treningu jest dedykowana grupa na FB?

Nie, nagranie treningu w 11 lekcjach oraz 38-stronicowy Workbook znajdują się na naszej platformie kursowej. Otrzymujesz do nich dostęp od razu po zakupie. 

Nie tworzymy specjalnej grupy na FB dla tego projektu, ale po zakupie możesz dołączyć do naszej zamkniętej grupy na FB #TYLKO DLA KLIENTEK.

To, co działamy?

 Współpraca z nami w naszych programach to zwykle inwestycja co najmniej kilku tysięcy złotych, ale tym razem chciałyśmy stworzyć coś, co będzie dostępne cenowo dla każdej Digital Girl w naszej społeczności.