8-GODZINNY TRENING W 20 LEKCJACH
NISZA, W KTÓREJ SĄ TWOI PŁACĄCY KLIENCI
My chcemy Ci pokazać nasze spojrzenie na nisze i jej strategiczną rolę w biznesie. Bez absurdów i kombinowania. Same konkrety i wskazówki idealnie dopasowane do kobiet, które oferują swoją wiedzę w sieci, tworzą kursy online i ebooki, prowadzą programy grupowe i konsultacje. W treningu poprowadzimy Cię krok po kroku do zdefiniowania kim są ci Twoi ludzie w internecie :-).
NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO TRENINGU ZA 697 zł

Określanie niszy potrafi być czasochłonne i frustrujące.
Pewnie setki razy widziałaś porady i wskazówki o tym, że wąska nisza to podstawa we własnym biznesie, ale wciąż boisz się, że wybierając pewną grupę ludzi – pozostałym odmówisz i w związku z tym stracisz mnóstwo czasu i pieniędzy.
Jest wręcz odwrotnie, ale zanim to w naszym towarzystwie odkryjesz, to… Z pewnością nosisz w sobie mnóstwo pytań i wątpliwości, takich jak:

Wybór niszy to proces
Bez niszy czyli określenia “komu i w czym pomagasz” nie zarabiasz
Nie wiesz o czym pisać posty, co umieścić na stronie www, jak ustawić reklamy, żeby nie przepalić budżetu, jak komunikować się z klientami, żeby Cię usłyszeli.
Nie znamy, żadnego przedsiębiorcy, który boleśnie nie zderzyłby się z kwestią wyboru niszy. Zwykle to rzeczywistość zmusza nas do zajęcia się tym tematem. Brakuje klientów, ludzie nie reagują na nasze posty i zaproszenia do współpracy, coś realnie nie działa.
W większości przypadków za brakiem dochodów w biznesie stoi brak jasności komu pomagamy i nawet jeżeli słyszałyśmy już ze 100 razy hasło: “Gdy mówisz do wszystkich, to mówisz do nikogo”, to wciąż nie wiemy, jak ten temat niszy ogarnąć. Jak podjąć tę decyzję?
Monika przez ponad rok nie potrafiła się zdecydować, czy chce budować markę psychoterapeutyczną, czy skupić się na wspieraniu kobiet w budowaniu biznesów online. Na swojej stronie www miała ofertę skierowaną do jednych i drugich odbiorców, ale miotała się koszmarnie, bo do kogo właściwie powinna była pisać, dla kogo tworzyć treści? Przez ten rok zarobiła w swoim biznesie ok 2000 zł. Rok później, gdy wreszcie zdecydowała się na konkretną niszę, zarobiła 150 000 zł.
Kaśka też nie raz poległa na precyzowaniu niszy. Zaczęła od budowania społeczności i prowadzenia bloga, bo przecież wszyscy mówili, że musisz mieć komu sprzedawać, prawda? Gdy już odbiorców było wystarczająco dużo – zaczęła tworzyć e-booka. Jakie było jej zaskoczenie, gdy po tygodniach intensywnej pracy i wydaniu mnóstwa kasy na redakcję i oprawę graficzną, e-booka kupiły tylko 2 osoby z tej intensywnie budowanej społeczności.
Kiedy obie borykałyśmy się z wyborem niszy, nie udało się nam trafić na żadne narzędzia, które skutecznie prowadziłyby krok po kroku do wyboru niszy, która nie tylko jest dochodowa, ale też najlepiej dopasowana do naszych potrzeb, umiejętności i pasji.
Definiowanie niszy, to dużo więcej niż określenie: “Komu i w czym pomagasz”. Pokażemy Ci na konkretnych przykładach, jak wybór niszy przekłada się na zdobywanie klientów, ustalanie cen i rodzaju oferty, pisanie maili i postów oraz wielu innych biznesowych kwestii.

niszę masz w sobie
Twoja idealnie dopasowana do Ciebie nisza, jest już w Tobie. Bardzo prawdopodobne, że gdzieś w serduchu ją przeczuwasz, ale nie wiesz jak przełożyć swoją intuicję na konkrety i klientów, którzy płacą. Niby znasz teorię, ale kręcisz się w kółko w otchłani pomysłów i social mediów, bo brakuje Ci systemu kroków, które prowadzą do celu.
W ramach treningu nie tylko pokażemy Ci w jaki sposób możesz niszę określić, ale też jak sprawdzić, czy to co wymyśliłaś – współgra z realnymi potrzebami odbiorców. Upewnisz się, że to co Ci w duszy gra – przyniesie Ci nie tylko satysfakcję, ale i wymierne dochody.
Stawiamy na praktykę! Powiemy Ci dokładnie jak to robimy.
Aktualnie nisza to “must have”
To nie są czasy, w których wystarczy się pojawić w sieci i opublikować swoją ofertę. Osób, które działają w Twojej branży są tysiące. Klient ma w czym wybierać i jest coraz bardziej wybredny. Dlaczego miałby wybrać właśnie Ciebie?

w niszy
Wyróżnienie się z masy innych ekspertek i ofert zalewających feed Twoich odbiorców wydaje się nie lada wyzwaniem. Zwłaszcza w pandemicznych czasach, w których odnosisz wrażenie, że dosłownie WSZYSCY zaczęli coś sprzedawać w internecie i nie ma już miejsca dla Ciebie (albo że Twój komunikat utonie w oceanie innych zaproszeń). A brak niszy tylko pogłębia ten problem.
Potrzebujesz dać ludziom powód, dla którego się zatrzymają i dostrzegą Twoją ofertę w oceanie możliwości i treści w sieci.
Dzięki niszy zyskujesz też coś więcej – krystaliczną jasność “komu i w czym pomagasz”, “jakie marzenie pomagasz spełniać”, “z jakiej katastrofy wyprowadzasz”.
Gdy to dookreślisz znikną Twoje problemy z “brakiem weny”, wyborem właściwych słów, które klienta poruszą, brakiem pomysłów na ofertę, która się sprzeda.
Tak jak wiesz, o czym marzy Twoja przyjaciółka na święta, tak będziesz miała jasność, czego pragną Twoi odbiorcy.
Myślisz, że nisza
Dlatego, jeżeli Twoją głowę zaprzątają takie tematy jak:
Czuję chaos i kręcę się w kółko
Ludzie nie kupują mojej oferty
Nie wiem o czym pisać w mailach i postach
Nie wiem, jaki wykonać następny krok
Jaki produkt stworzyć, żeby na nim zarobić
Jak dotrzeć do większej grupy klientów
Jak ustawić reklamy, żeby nie przepalić budżetu
Jak zarabiać więcej, pracując mniej
W naszym kilkugodzinnym treningu
I wiele, wiele więcej…
Sprawdź, co mówią Uczestnicy naszego poprzedniego treningu – o #ofercie





Gotowa do pracy nad swoją niszą?
Nisza, w której są Twoi płacący klienci

Co otrzymasz kupując trening o niszy?



48 stronicowy workbook pomoże Ci uporządkować myśli i podjąć działanie.
Chcemy Ci przekazać nie tylko wiedzę, ale i narzędzia, których używamy na co dzień.

Wskakując na pokład, otrzymujesz także dostęp do prywatnej grupy na FB dla członkiń społeczności Digital Girls.
To grupa dostępna tylko dla naszych Klientek, w której spotykamy się i rozmawiamy o naszych planach, sukcesach, wyzwaniach i #fuckupach.
Sprawdź, co o nas mówią Digital Girls






Masz pytania?
00 - Czy dostanę dostęp do materiałów natychmiast po zakupie?
To nie jest trening na żywo, a więc możesz pracować z naszymi materiałami w dowolnym czasie i dzielić się odkryciami w grupie dla klientek w dowolnym momencie.
01 - Czy w treningu będzie to samo, co w E-BOOKu lub innym z Waszych kursów?
Oczywiście o niszy mówimy regularnie, bo nie da się o niej nie mówić, kiedy tworzymy biznes. Jednak wiedza, którą dzielimy się na treningu jest uzupełniająca do tego wszystkiego, co stworzyłyśmy do tej pory. Nigdzie wcześniej tak szeroko i głęboko nie wchodziłyśmy w temat niszy, nie proponowałyśmy też nigdy tylu narzędzi do pracy z tym tematem.
Omawiamy w tym treningu też różne sytuacje biznesowe w kontekście niszy i pokazujemy konsekwencje podjętych decyzji.
Pokazujemy też nasz system określenia niszy oparty na strategii Walta Disneya.
Cały czas się rozwijamy i zdobywamy nową wiedzę, chcemy się z nią z Wami dzielić na bieżąco, stąd ten trening właśnie.
04 - Dlaczego dostęp do nagrań jest tylko na 6 miesięcy?
Nie chcemy, żeby nagranie tego treningu skończyło, jak sweter z wyprzedaży, kupiony okazyjnie “na lepsze czasy”. Zależy nam, żebyś podjęła działanie już teraz, bo jeżeli to zrobisz, to Twój biznes za kilka miesięcy będzie w zupełnie innym (dużo piękniejszym) miejscu.
Wiedzę z tego treningu możesz wprowadzić w życie natychmiast i już po kilku dniach zobaczyć różnicę (jeżeli wdrożysz nasze wskazówki).
05 - Nie mam jeszcze działalności gospodarczej, czy to trening dla mnie?
Jeżeli myślisz o stworzeniu swojego biznesu online, to temat niszy jest pierwszym, nad którym warto się pochylić. Bez dookreślenia komu i w czym konkretnie pomagasz nie będziesz w stanie efektywnie prowadzić swojego biznesu. Nie będziesz wiedziała jakie treści tworzyć, jaką ofertę zaproponować, jak mówić do ludzi, żeby Cię usłyszeli.
Bez strategicznie określonej niszy, każdy kolejny krok i kolejna decyzja – będą męczarnią.
06 - Już jakiś czas działam na rynku i mam swoją niszę, czy to trening dla mnie?
Z naszych doświadczeń wynika, że wiele kobiet, które już jakiś czas działają w swoim biznesie mają kłopot z określeniem w jaki sposób nisza ich marki ma się do konkretnych produktów, które w ramach niej oferują. Problemy pojawiają się też w sytuacji, w której w ramach jednego biznesu masz więcej niż jedną niszę. Podpowiemy jak sobie poradzić z takimi wyzwaniami.
07 - Sprzedaję produkty fizyczne, a nie wiedzę, czy ten trening jest dla mnie?
Specjalizujemy się w sprzedawaniu wiedzy, czyli kursów online, konsultacji 1-1, programów mentoringowych, e-booków, usług doradczych – i tylko tego typu oferty będziemy omawiać na treningu. Jednak strategie, którymi będziemy się dzielić są do wykorzystania również w biznesach, które sprzedają produkty fizyczne.
Decydując się na udział w treningu będziesz potrzebowała dopasować nasze pomysły do Twojego biznesu i sytuacji.
08 - Czy dostanę fakturę VAT?
Cena podana na stronie jest ceną brutto.
09 - Po zakupie nie dostałam danych do logowania do platformy kursowej.
Jeżeli ich tam nie będzie, to możesz wejść na stronę:
https://exciter.digitalgirls.pl/wp-login.php?
podać adres e-mail, z którego kupiłaś trening i poprosić o zmianę hasła.
System prześle Ci nowe hasło do logowania.
Jeżeli ta metoda nie zadziała, to napisz do nas: hello@digitalgirls.pl 🙂
10 - Czy do treningu jest dedykowana grupa na FB?
Nagranie treningu w 20 lekcjach oraz 48-stronicowy Workbook znajdują się na naszej platformie kursowej. Otrzymujesz do nich dostęp od razu po zakupie.
Nie prowadzimy dedykowanego temu treningowi wsparcia mailowego.
Nie prowadzimy także konsultacji indywidualnych.
Nie tworzymy specjalnej grupy na FB dla tego projektu, ale po zakupie możesz dołączyć do naszej zamkniętej grupy na FB #TYLKO DLA KLIENTEK.
To, co działamy?
Współpraca z nami w naszych programach to zwykle inwestycja co najmniej kilku tysięcy złotych, ale tym razem chciałyśmy stworzyć coś, co będzie dostępne cenowo dla każdej Digital Girl w naszej społeczności.
