Buduj listę mailową i pisz newsletter, który sprzedaje
Już niedługo możesz mieć na swojej liście mailowej kilka tysięcy osób, które są gotowe od Ciebie kupować!
Maile to podstawa naszego biznesu. To one przynoszą nam największe dochody, mamy więc coś w tej kwestii do przekazania. Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w treningu, w którym krok po kroku poprowadzimy Cię do wystartowania z newsletterem, na który ludzie czekają i który sprzedaje naturalnie, bez nachalności.
DOŁĄCZ JUŻ TERAZ!
Newsletter? Jak się za to zabrać?
Temat pisania newslettera budzi ogromne emocje w naszej społeczności. Niby wiadomo, że to wartościowe narzędzie, ale często podchodzimy do niego, jak pies do jeża. Albo odwlekamy w nieskończoność utworzenie listy mailowej, albo jak już ją mamy, to trochę nie wiadomo, co z nią dalej zrobić. Na zasadzie: “wysłałam tych parę maili i co dalej?”.
Niezależnie od tego, czy budowanie Twojej listy mailowej jest dopiero przed Tobą, czy już masz kilka lub kilkaset zapisanych osób, z pewnością masz w głowie wiele pytań, takich jak:
Maile to sposób na uniezależnienie się od algorytmów social mediów.
Social media zmieniają się każdego dnia. Co chwilę wprowadzane są nowe bajery (np. reelsy), ucinane zasięgi, a nawet kasowane konta. Możesz się narobić po kokardkę publikując treści, a i tak mało kto z Twoich odbiorców je zobaczy. Warto mieć plan B – Twoja lista mailowa należy tylko do Ciebie.
Tu nie chodzi o to, żeby zebrać jakichś ludzi na liście mailowej i wysłać im jakieś maile.
Sekret nie tkwi w tysiącach subskrybentów i cotygodniowym wysyłaniu maili. Kluczem jest to, czy od początku przyciągasz właściwe osoby, które z największym prawdopodobieństwem kupią od Ciebie konsultację, kurs online czy ebooka.
1) trzeba mieć formularz, w którym ktoś zostawi swojego maila;
2) warto dać prezent za zapis, żeby skusić odbiorcę;
3) trzeba do tych ludzi na liście coś pisać.
To jest podejście, z którym spotykamy się najczęściej u osób początkujących w temacie mailingu biznesowego. Efekt? Stworzony na szybko, często bez pomysłu, PDF – jako prezent za zapis, który nijak ma się do Twojej oferty. A w efekcie – lista mailowa pełna przypadkowych ludzi, którzy dostali jednego maila po zapisie i już dawno zapomnieli, kim jesteś.
Jeżeli Twoje główne pytanie w kontekście listy mailowej brzmi: “Skąd mam wziąć maile tych ludzi, żeby moja lista wynosiła X osób”, to tak naprawdę pytanie, które powinnaś sobie zadać brzmi: “Co ja im zaoferuję, jak już się zapiszą? Jaki mam pomysł na komunikację z nimi?”. Bo przecież budujesz tę listę, żeby rozwijać swój biznes i zarabiać, prawda? A nie dlatego, że masz za dużo wolnego czasu i kochasz tworzyć darmowe treści (w kolejnym miejscu poza social mediami).
Jeden czy dwa maile nie rozwalą banku. Nie sprawią, że Twoi odbiorcy się w Tobie zakochają i otworzą swoje portfele. Na sprzedaż przez maile trzeba mieć plan. Musisz mieć pewną jasność, co pisać w kolejnych mailach, z jaką częstotliwością, jakiej długości, co dokładnie umieścić w tytule, jakie tematy poruszać i pytania zadawać, żeby ludzi zaangażować do czytania, odpowiadania i kupowania. To sporo kwestii do przemyślania, prawda?
Maile mogą pomóc Ci zarabiać miesięcznie w Twoim biznesie 5000 zł, może 10 000 zł, a może 100 000 zł – sky is the limit. Wiemy, że to możliwe, bo dzieje się u nas i u naszych klientek. Żeby to osiągnąć musisz od początku przyciągać na swoją listę płacących klientów i mieć pomysł, co i jak do nich pisać, żeby zostali z Tobą na dłużej i kupowali od Ciebie regularnie.
Z Kaśką wychodzimy z założenia, że nasz biznes ma nam dawać dużo wolności, czasu, pieniędzy i frajdy. Osoby, które nas znają wiedzą, że mówimy NIE zaprzedawaniu duszy social mediom. Dlatego również temat maili wyciskamy, jak cytrynę, po to, żeby działać w tym obszarze strategicznie, z pomysłem i planem. O tym jest trening, do którego Cię zapraszamy.
To da się ogarnąć!
Nie możemy obiecać, że nauczymy Cię pisać, bo to przede wszystkim kwestia praktyki, wprawy i pewności siebie. Postaramy się jednak ułatwić Ci sprawę i zdradzimy nasze sposoby na pisanie maili z lekkością. Pokażemy Ci też, skąd możesz czerpać pomysły na kolejne mailowe treści i jak je poukładać w sensowną całość, która prowadzi odbiorcę do zakupu.
Żeby wysyłać do swoich klientów świetne maile – nie potrzebujesz żadnego certyfikatu, ani doktoratu z copywritingu, czy lejków sprzedażowych. Nie musisz mieć także 5 z polskiego na maturze, ani wybitnego talentu do pisania (jeżeli lubisz pisać, to jeszcze lepiej, ale musisz wiedzieć jeszcze o czym pisać, żeby Twoje maile sprzedawały, a nie tylko umilały komuś dzień).
Nasze klientki
WIDZĄ REZULTATY
W sprzedaży chodzi o zaufanie
ZAUFANIE BUDUJĄ RELACJE.
Kiedy Kaśka wystartowała ze swoimi działaniami w sieci – nie miała bladego pojęcia, jak sprzedawać swoje kursy. Nie miała wtedy żadnych narzędzi, platform, aplikacji. Tylko maile i fanpage. Wystarczyło jej to, aby zarobiła na kursie i potwierdziła, że może i że potrafi zarabiać na swojej wiedzy w sieci.
To własnie maile zapewniły Kaśce intymną przestrzeń do swobodnej rozmowy z przyszłymi klientkami. To właśnie w mailach umówiła się z wybranymi osobami na rozmowy osobiste. I to własnie w mailach znalazła konkretne słowa, których używały jej przyszłe klientki, aby opisać po swojemu dokładnie to, czego potrzebowały.
Maile dały Kaśce możliwość badania rynku, a więc zbliżania się do realnych pragnień klientek. Te Kobiety chciały zostać usłyszane i zobaczone. To takie proste, a jednak często zupełnie pomijamy ten etap, bo jesteśmy tak zapatrzone w swoją ofertę, że nie widzimy, że jest atrakcyjna tylko dla nas. I choć Kaśka na liście mailowej miała wtedy mniej, niż 1000 osób, to dzięki relacjom zbudowanym przez maile – jej kurs kupiło prawie 60 klientek.
Kiedy ludzie czują się widziani, to kupują.
Myślisz, że maile
Może Cię zaskoczymy, ale w czasie pandemii maile zaczęły zarabiać dla przedsiębiorców jeszcze więcej, niż wcześniej. Średni zwrot z inwestycji $1 w email marketing to $36 (średnia dla wielu branż), a w nawet $58. To robi wrażenie.
I nie, nie trzeba mieć 100 000 osób na liście, pisać krótko i rzadko sprzedawać, żeby się ktoś nie obraził.
Jakie są fakty?
Mamy na liście mniej, niż 5000 osób
Regularnie usuwamy ludzi, którzy maili nie otwierają
Piszemy baaardzo długie maile i często w nich sprzedajemy
Nie boimy się wyrazistych poglądów, języka i niewygodnych tematów
Jakie mamy rezultaty?
Niektóre nasze maile otwiera 95% osób
Potrafimy dzięki 5 mailom zarobić 50 tys. zł w kilka dni
Nasze subskrybentki drukują nasze maile, bo kochają do nich wracać
Niemal po każdym mailu mamy kilkadziesiąt odpowiedzi w naszej skrzynce
Jak widzisz jest nieźle. Ty też tak możesz, ale potrzebujesz postawić pierwszy krok.
Co znajdziesz w trenigu?
W treningu pokazujemy Ci strategie, z których nadal same korzystamy każdego dnia w naszym biznesie:
jak budować listę "z głową"?
CZY MAILE ZARABIAJĄ?
Miejsce listy mailowej w Twoim biznesie
Kiedy maile nie zarabiają?
JAK PRZYCIĄGAĆ NA LISTĘ MAILOWĄ LUDZI, KTÓRZY RZECZYWIŚCIE COŚ KUPIĄ?
KTÓRE MAILE LUDZIE OTWIERAJĄ I CZYTAJĄ?
NASZA STRATEGIA MAILOWA
musisz to mieć, żeby zarabiać
TE SEKWENCJE MAILOWE TO "MUST HAVE" W TWOIM BIZNESIE
SEKWENCJA POWITALNA
SEKWENCJA SPRZEDAŻOWA
SEKWENCJA ODKRYWAJĄCA
NEWSLETTER
napisz treści swoich maili
STRATEGIA TWORZENIA TREŚCI
JAK PRACUJĄ ZE SOBĄ AUTOMATYCZNE SEKWENCJE MAILOWE I NEWSLETTERY
JAK OPOWIADAĆ HISTORIE W MAILACH?
SKĄD CZERPAĆ POMYSŁY NA TREŚCI MAILI?
ZAPROJEKTUJ SWOJE SEKWENCJE
stwórz prezent za zapis
LEAD MAGNET - CZY NAPRAWDĘ TRZEBA TO MIEĆ?
NIE MA skutecznego PREZENTU ZA ZAPIS BEZ MAILINGU
GDZIE STWORZYĆ LEAD MAGNET?
GDZIE PRZECHOWYWAĆ LEAD MAGNET?
JAK ZDOBYWAĆ NOWYCH LUDZI NA LISTĘ?
Plan treści maili na 3 miesiące
O czym warto pisać, skąd brać pomysły na treści, przykłady tytułów, które zwiększają otwieralność i wskazówki, jak to dopasować do Twojej branży.
Strona zapisu na listę mailową
Omówimy, co powinno się znaleźć na stronie zapisu, jak umieścić na niej formularz do zostawienia maila, jak przygotować stronę podziękowania za zapis.
10 pomysłów na lead magnet
Dobry prezent za zapis, to klucz do sukcesu, bo pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Pokażemy Ci jakie prezenty za zapis działają najlepiej.
Tutoriale techniczne
Wprowadzenie do MailerLite, ustawianie formularza zapisu i strony zapisu, wysyłka maili, kiedy i jak stosować automatyzację, grupy odbiorców i segmenty.
+ COŚ EKSTRA
Społeczność klientek #DG
To grupa na FB dostępna tylko dla Klientek naszych wszystkich treningów i kursów, w której spotykamy się i rozmawiamy o naszych planach, sukcesach i wyzwaniach.
Nie jest to grupa dedykowana dla tego treningu, a raczej wspólna przestrzeń, gdzie nasze Klientki się wspierają i odpowiadają na swoje pytania. My też tam wpadamy oczywiście :).
Ten trening
to nie jest “pierdu, pierdu”
o niczym.
Gotowa do pracy nad swoją listą mailową?
Buduj listę mailową i pisz newsletter, który sprzedaje
1497 zł
Najniższa cenna tego treningu w ciągu ostatnich 30 dni to 1497 PLN
Sprawdź, co mówią o naszych mailach
Czy ten trening jest dla mnie?
Czy to coś dla Ciebie?
NIE MA DRUGIEGO TAKIEGO SZKOLENIA NA RYNKU
“Wszyscy w koło powtarzają, żeby inwestować w newsletter, żeby podejść do tego strategicznie, ale nikt nie pokazuje takich konkretów jak #DigitalGirls.”
| ALEKSANDRA JAKUBOWSKA |
Masz pytania?
00 - Czy dostanę dostęp do materiałów natychmiast po zakupie?
Od momentu udostępnienia materiałów będziesz miała dostęp do nich na 6 miesięcy. To nie jest trening na żywo, a więc możesz pracować z lekcjami w dowolnym czasie i dzielić się odkryciami w grupie dla klientek w dowolnym momencie.
01 - Czy w treningu będzie to samo, co w E-BOOKu lub innym z Waszych kursów?
Oczywiście o mailach mówimy regularnie, bo nie da się o niej nie mówić, kiedy tworzymy biznes. Jednak wiedza, którą dzielimy się na treningu jest uzupełniająca do tego wszystkiego, co stworzyłyśmy do tej pory. Nigdzie wcześniej tak szeroko i głęboko nie wchodziłyśmy w temat maili, nie proponowałyśmy też nigdy tylu narzędzi do pracy z tym tematem.
Omawiamy w tym treningu też różne sposoby budowania i zarządzania listą mailową, omawiamy też konsekwencje podjętych decyzji.
Pokazujemy Ci jak zacząć i rozwinąć temat listy mailowej, tak żeby przynosiła Ci realne dochody.
Cały czas się rozwijamy i zdobywamy nową wiedzę, chcemy się z nią z Wami dzielić na bieżąco, stąd ten trening właśnie.
02 - Dlaczego dostęp do nagrań jest tylko na 6 miesięcy?
Nie chcemy, żeby nagranie tego treningu skończyło, jak sweter z wyprzedaży, kupiony okazyjnie “na lepsze czasy”. Zależy nam, żebyś podjęła działanie już teraz, bo jeżeli to zrobisz, to Twój biznes za kilka miesięcy będzie w zupełnie innym (dużo piękniejszym) miejscu.
Wiedzę z tego treningu możesz wprowadzić w życie natychmiast i już po kilku dniach zobaczyć różnicę (jeżeli wdrożysz nasze wskazówki).
03 - Nie mam jeszcze działalności gospodarczej, czy to trening dla mnie?
Jeżeli myślisz o stworzeniu swojego biznesu online, to temat budowania listy mailowej jest jednym z pierwszych, nad którym warto się pochylić. Twoja lista mailowa należy tylko do Ciebie, żadne zmiany w social mediach Ci jej nie odbiorą. Dzięki liście mailowej możesz lepiej poznać swoich odbiorców, badać ich potrzeby i idealnie dopasować do nich Twoją ofertę.
Pamiętaj jednak, żę listę mailową trzeba budować strategicznie – tak, żeby jak najszybciej przynosiła Ci dochody. I o tym jest nasz trening.
04 - Mam już około 1000 osób na liście mailowej, czy to oferta dla mnie?
W naszym treningu pokażemy Ci zarówno, jak zdobywać nowe osoby na swoją listę, ale też omówimy, co krok po kroku przygotować dla osób, które już na tej liście są, aby z przyjemnością otwierały Twoje maile, odpowiadały na nie i kupowały od Ciebie.
05 - Używam innego narzędzia do wysyłki maili, niż "ML", będzie o NIM tutorial?
Jeżeli korzystasz z innego narzędzia niż MailerLite, to będziesz musiała poszukać w nim funkcji, które będziemy omawiać. Będziesz w stanie zastosować większość naszych wskazówek w praktyce, bo większość systemów do wysyłki maili działa na podobnej zasadzie, chociaż bywa, że stosuje inne słownictwo.
06 - A co jeżeli jestem już bardziej zaawansowana w mailach?
Jeżeli jesteś zainteresowana taką propozycją, to napisz do nas maila: hello@digitalgirls.pl
07 - Sprzedaję produkty fizyczne, a nie wiedzę, czy ten trening jest dla mnie?
Specjalizujemy się w sprzedawaniu wiedzy, czyli kursów online, konsultacji 1-1, programów mentoringowych, e-booków, usług doradczych – i tylko tego strategie mailowe będziemy omawiać na treningu.
08 - Czy dostanę fakturę VAT?
Cena podana na stronie jest ceną brutto.
09 - Po zakupie nie dostałam danych do logowania do platformy kursowej.
Jeżeli ich tam nie będzie, to możesz wejść na stronę:
https://exciter.digitalgirls.pl/wp-login.php?
podać adres e-mail, z którego kupiłaś trening i poprosić o zmianę hasła.
System prześle Ci nowe hasło do logowania.
Jeżeli ta metoda nie zadziała, to napisz do nas: hello@digitalgirls.pl 🙂
10 - Czy do treningu jest dedykowana grupa na FB?
Nie prowadzimy dedykowanego temu treningowi wsparcia mailowego.
Nie prowadzimy także konsultacji indywidualnych.
Nie tworzymy specjalnej grupy na FB dla tego projektu, ale po zakupie możesz dołączyć do naszej zamkniętej grupy na FB #TYLKO DLA KLIENTEK, w której nasze klientki wspierają siebie nawzajem, a i my tam bywamy.
To, co działamy?
Współpraca z nami w naszych programach to zwykle inwestycja co najmniej kilku tysięcy złotych, ale tym razem chciałyśmy stworzyć coś, co będzie dostępne cenowo dla każdej Digital Girl w naszej społeczności.
1497 zł
Najniższa cenna tego treningu w ciągu ostatnich 30 dni to 1497 PLN