fbpx

Planujesz stworzyć

kurs online?

Super! Pamiętaj jednak, że stworzenie kursu, to najmniejszy problem. Sztuką jest go SPRZEDAĆ, a to już nie jest takie oczywiste, prawda?

W naszymi biznesie nie tylko stworzyłyśmy ale też sprzedałyśmy kilkanaście kursów online. Można więc powiedzieć, że znamy się na rzeczy.

W bezpłatnym szkoleniu opowiemy Ci na praktycznych przykładach:

Jak upewnić się, że kurs się sprzeda, zanim zainwestujesz czas i pieniądze w jego stworzenie?

Jakie trzy kroki musisz wykonać aby Twój kurs okazał się być sukcesem?

Jak określić, ile możesz realnie zarobić na sprzedaży kursu, zanim ją przeprowadzisz?

Jak przejść bez stresu przez kwestie techniczne tworzenia kursu?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module.Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module.Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module.Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module.

Zostaw adres e-mail i odbierz dostęp do 90 minutowego szkolenia, w którym pokażemy Ci:

Jak stworzyć kurs online, który zarabia?

.

To będzie dobrze wykorzystane

90 minut dla Twojego biznesu

I nie musisz nam wierzyć na słowo. Sama zobacz:

Cześć!

jesteśmy Kaśka i Monika, razem tworzymy Digital Girls -przestrzeń dla pełnych pasji ekspertek, które chcą zarabiać na swojej wiedzy i wnosić wartość w życie innych ludzi.

Kursy i grupowe programy online są naszą pasją. Nie tylko pozwoliły nam zarabiać genialne pieniądze i ze swobodą dysponować swoim czasem, ale dały nam też możliwość pracy z tysiącami klientek, co nie byłoby możliwe przy formule współpracy 1-1. 

Nie zawsze było tak różowo. Kaśka ma na koncie 4 miesiące pracy nad kursem online, którego nikt nie kupił (mimo sporej społeczności). Monika z kolei przez rok wymyślała idealny temat kursu, a potem sprzedawała go za 97 zł, bo nie wiedziała, w jaki sposób wycenić kurs, żeby pokazać jego wartość. 

Daj sobie szansę pouczyć się na naszych błędach i zajrzyj do naszego bezpłatnego szkolenia.