odczaruj biznes online
i zarabiaj na swojej wiedzy i talentach

ZACHWYCAJĄCA KAMPANIA SPRZEDAŻOWA 

ZAMIEŃ OBSERWATORÓW
W KLIENTÓW

3-dniowe wyzwanie

Kaśki Żbikowskiej

#1 / FORMUŁA OŻYWIANIA POMYSŁÓW

DZIAŁANIA 

Szanse na sukces Twojego projektu można śmiało uzależnić od ilości energii i czasu, które zainwestujesz w dobre przygotowanie się do startu. Dlatego w PODCAŚCIE 1 opowiadam na czym warto się skupić w okresie 90-60 dni przed premierą Twojego produktu cyfrowego. To ważny okres dla powodzenia całego projektu.  W tym czasie zajmujesz się przede wszystkim zbudowaniem swojej listy mailowej, na którą będą wskakiwać osoby zainteresowane Twoim pomysłem i prezentem, który dla nich przygotowałaś. W tym czasie dajesz wartość i zachwycasz odbiorców, aby chcieli być z Tobą jeszcze bliżej.

Wyobraź sobie ten moment, gdy zajmujesz swoje miejsce w ciemnej sali kinowej. Czekasz na rozpoczęcie filmu i pociągasz zimną colę ze swojego kubka. Czujesz zapach popcornu, który otacza Cię ze wszystkich stron. Na ekranie wyświetlają się trailery najnowszych super produkcji i chociaż przyszłaś na swój film, to niektóre z tych zapowiedzi naprawdę wyrywają Cię z krzesła. Jak tylko wyjdziesz z seansu to zgarniesz ich reklamówki czekające na Ciebie przy kasach, bo czujesz, że spędzisz na nich kolejne fajne wieczory w kinie. Może nawet zabierzesz swoich przyjaciół, bo to będą murowane hity.

Znasz to uczucie? No właśnie… to teraz pomyśl sobie, że jesteś producentką takiego właśnie mega hitu… tylko wśród produktów online, a nie na wielkim ekranie. Co Twoi odbiorcy chcieliby zobaczyć lub przeczytać w Twojej zapowiedzi (coming soon), aby z zachwytem i wypiekami na twarzy oczekiwali na finalny produkt? (…) I właśnie to projektujesz w okresie 2-3 miesiące przed jego premierą.

NOTATKA 

podziel się!

W naszej grupie #DigitalGirls na FB czeka na Ciebie pierwsze zadanie i rozmowy. Wskakuj!

Już jutro w Twojej skrzynce mailowej pojawi się list
z wejściówką do PODCASTU 2.

Do zobaczenia!