fbpx

KUP W PRZEDSPRZEDAŻY 

BUDUJ LISTĘ MAILOWĄ I PISZ NEWSLETTER, KTÓRY SPRZEDAJE

Już niedługo możesz mieć na swojej liście mailowej kilka tysięcy osób, które są gotowe od Ciebie kupować!

Zdajesz sobie sprawę, że lista mailowa to skarb, a newsletter, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych, ale nie wiesz, jak się za ten temat zabrać, żeby Twoje maile były otwierane, czytane, realnie angażowały odbiorców i co najważniejsze sprzedawały Twoją ofertę? 

Maile to podstawa naszego biznesu. To one przynoszą nam największe dochody, mamy więc coś w tej kwestii do przekazania. Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w treningu, w którym krok po kroku poprowadzimy Cię do wystartowania z newsletterem, na który ludzie czekają i który sprzedaje naturalnie, bez nachalności.

KUP W PRZEDSPRZEDAŻY ZA 697 zł*

*Trwa przedsprzedaż treningu. Kupując teraz zgadzasz się poczekać do drugiej połowy października na materiały z treningu.

Newsletter? Jak się za to zabrać?

Temat pisania newslettera budzi ogromne emocje w naszej społeczności. Niby wiadomo, że to wartościowe narzędzie, ale często podchodzimy do niego, jak pies do jeża. Albo odwlekamy w nieskończoność utworzenie listy mailowej, albo jak już ją mamy, to trochę nie wiadomo, co z nią dalej zrobić. Na zasadzie: „wysłałam tych parę maili i co dalej?”.

Niezależnie od tego, czy budowanie Twojej listy mailowej jest dopiero przed Tobą, czy już masz kilka lub kilkaset zapisanych osób, z pewnością masz w głowie wiele pytań, takich jak:

$

Jak się za to zabrać od zera?

$

Skąd regularnie pozyskiwać adresy mailowe?

$

Jak to ustawić technicznie i czy dam radę sama, czy muszę kogoś do tego zatrudnić?

$

Czy muszę pisać newsletter co tydzień?

$

Sama nie lubię dostawać dużo maili. Nie chcę zasypywać ludziom skrzynki spamem, czy newsletter jest dla mnie? 

$

Co dać w prezencie za zapis?

$

Skąd mam wiedzieć o czym pisać te maile? Jak siadam do tego, to mam pustkę w głowie.

$

Piszę już newsletter, ale mam niską otwieralność i odbiorcy są mało zaangażowani, jak to zmienić? 

$

Jak naturalnie i „po swojemu” pisać w newsletterach o ofercie, tak aby to nie było nachalne i męczące dla odbiorców?

$

Ludzie czytają maile, ale nie kupują. Co robię nie tak?

$

Czy wszystkie maile muszą być sprzedażowe, o czym pisać tak poza tym?

Maile to sposób na uniezależnienie się od algorytmów social mediów. 

Social media zmieniają się każdego dnia. Co chwilę wprowadzane są nowe bajery (np. reelsy), ucinane zasięgi, a nawet kasowane konta. Możesz się narobić po kokardkę publikując treści, a i tak mało kto z Twoich odbiorców je zobaczy. Warto mieć plan B – Twoja lista mailowa należy tylko do Ciebie. 

Tu nie chodzi o to, żeby zebrać jakichś ludzi na liście mailowej i wysłać im jakieś maile. 

Sekret nie tkwi w tysiącach subskrybentów i cotygodniowym wysyłaniu maili. Kluczem jest to, czy od początku przyciągasz właściwe osoby, które z największym prawdopodobieństwem kupią od Ciebie konsultację, kurs online czy ebooka.

Trzy rzeczy w kontekście listy mailowej już pewnie wiesz:

1) trzeba mieć formularz, w którym ktoś zostawi swojego maila;

2) warto dać prezent za zapis, żeby skusić odbiorcę;

3) trzeba do tych ludzi na liście coś pisać.

To jest podejście, z którym spotykamy się najczęściej u osób początkujących w temacie mailingu biznesowego. Efekt? Stworzony na szybko, często bez pomysłu, PDF – jako prezent za  zapis, który nijak ma się do Twojej oferty. A w efekcie – lista mailowa pełna przypadkowych ludzi, którzy dostali jednego maila po zapisie i już dawno zapomnieli, kim jesteś.

Jeżeli Twoje główne pytanie w kontekście listy mailowej brzmi: „Skąd mam wziąć maile tych ludzi, żeby moja lista wynosiła X osób”, to tak naprawdę pytanie, które powinnaś sobie zadać brzmi: „Co ja im zaoferuję, jak już się zapiszą? Jaki mam pomysł na komunikację z nimi?”. Bo przecież budujesz tę listę, żeby rozwijać swój biznes i zarabiać, prawda? A nie dlatego, że masz za dużo wolnego czasu i kochasz tworzyć darmowe treści (w kolejnym miejscu poza social mediami). 

Jeden czy dwa maile nie rozwalą banku. Nie sprawią, że Twoi odbiorcy się w Tobie zakochają i otworzą swoje portfele. Na sprzedaż przez maile trzeba mieć plan. Musisz mieć pewną jasność, co pisać w kolejnych mailach, z jaką częstotliwością, jakiej długości, co dokładnie umieścić w tytule, jakie tematy poruszać i pytania zadawać, żeby ludzi zaangażować do czytania, odpowiadania i kupowania. To sporo kwestii do przemyślania, prawda?

Maile mogą pomóc Ci zarabiać miesięcznie w Twoim biznesie 5000 zł, może 10 000 zł, a może 100 000 zł – sky is the limit. Wiemy, że to możliwe, bo dzieje się u nas i u naszych klientek. Żeby to osiągnąć musisz od początku przyciągać na swoją listę płacących klientów i mieć pomysł, co i jak do nich pisać, żeby zostali z Tobą na dłużej i kupowali od Ciebie regularnie. 

Z Kaśką wychodzimy z założenia, że nasz biznes ma nam dawać dużo wolności, czasu, pieniędzy i frajdy. Osoby, które nas znają wiedzą, że mówimy NIE zaprzedawaniu duszy social mediom. Dlatego również temat maili wyciskamy, jak cytrynę, po to, żeby działać w tym obszarze strategicznie, z pomysłem i planem. O tym jest trening, do którego Cię zapraszamy.

Pisanie to dla Ciebie męczarnia?

To da się ogarnąć!

Nie możemy obiecać, że nauczymy Cię pisać, bo to przede wszystkim kwestia praktyki, wprawy i pewności siebie. Postaramy się jednak ułatwić Ci sprawę i zdradzimy nasze sposoby na pisanie maili z lekkością. Pokażemy Ci też, skąd możesz czerpać pomysły na kolejne mailowe treści i jak je poukładać w sensowną całość, która prowadzi odbiorcę do zakupu

Żeby wysyłać do swoich klientów świetne maile – nie potrzebujesz żadnego certyfikatu, ani doktoratu z copywritingu, czy lejków sprzedażowych. Nie musisz mieć także 5 z polskiego na maturze, ani wybitnego talentu do pisania (jeżeli lubisz pisać, to jeszcze lepiej, ale musisz wiedzieć jeszcze o czym pisać, żeby Twoje maile sprzedawały, a nie tylko umilały komuś dzień). 

W sprzedaży chodzi o zaufanie

ZAUFANIE BUDUJĄ RELACJE.

Relacje budują maile

Kiedy Kaśka wystartowała ze swoimi działaniami w sieci – nie miała bladego pojęcia, jak sprzedawać swoje kursy. Nie miała wtedy żadnych narzędzi, platform, aplikacji. Tylko maile i fanpage. Wystarczyło jej to, aby zarobiła na kursie i potwierdziła, że może i że potrafi zarabiać na swojej wiedzy w sieci.  

To własnie maile zapewniły Kaśce intymną przestrzeń do swobodnej rozmowy z przyszłymi klientkami. To właśnie w mailach umówiła się z wybranymi osobami na rozmowy osobiste. I to własnie w mailach znalazła konkretne słowa, których używały jej przyszłe klientki, aby opisać po swojemu dokładnie to, czego potrzebowały.

Maile dały Kaśce możliwość badania rynku, a więc zbliżania się do realnych pragnień klientek. Te Kobiety  chciały zostać usłyszane i zobaczone. To takie proste, a jednak często zupełnie pomijamy ten etap, bo jesteśmy tak zapatrzone w swoją ofertę, że nie widzimy, że jest atrakcyjna tylko dla nas.  I choć Kaśka na liście mailowej miała wtedy mniej, niż 1000 osób, to dzięki relacjom zbudowanym przez maile – jej kurs kupiło prawie 60 klientek

Kiedy ludzie czują się widziani, to kupują. 

Myślisz, że maile

już nie działają?

Zastanawiasz się, kto teraz czyta maile? Myślisz sobie, że żyjemy w czasach, w których ludzie nie mają czasu przeczytać dłuższych dwóch zdań, więc co dopiero długie maile, których dostają tak wiele do skrzynek?

Może Cię zaskoczymy, ale w czasie pandemii maile zaczęły zarabiać dla przedsiębiorców jeszcze więcej, niż wcześniej. Średni zwrot z inwestycji $1 w email marketing to $36 (średnia dla wielu branż), a w nawet $58. To robi wrażenie. 

I nie, nie trzeba mieć 100 000 osób na liście, pisać krótko i rzadko sprzedawać, żeby się ktoś nie obraził.

Jakie są fakty?

N

Mamy na liście mniej, niż 5000 osób

N

Regularnie usuwamy ludzi, którzy maili nie otwierają

N

Piszemy baaardzo długie maile i często w nich sprzedajemy

N

Nie boimy się wyrazistych poglądów, języka i niewygodnych tematów

Jakie mamy rezultaty?

N

Niektóre nasze maile otwiera 95% osób

N

Potrafimy dzięki 5 mailom zarobić 50 tys. zł w kilka dni

N

Nasze subskrybentki drukują nasze maile, bo kochają do nich wracać

N

Niemal po każdym mailu mamy kilkadziesiąt odpowiedzi w naszej skrzynce

Jak widzisz jest nieźle. Ty też tak możesz, ale potrzebujesz postawić pierwszy krok. 

W naszym kilkugodzinnym treningu

Uczymy Cię te pierwsze kroki postawić. Nie da się automatyzować i budować zaawansowanych lejków sprzedażowych jeżeli leżą podstawy. Jeżeli masz bałagan na liście, albo nie masz jej wcale, i do tej pory wysyłałaś maila raz na parę miesięcy, to potrzebujesz zadbać o fundamenty, a nie liczyć na to, że napiszesz do tych przypadkowych ludzi 3 maile i zarobisz 10 000 zł.

W treningu pokazujemy Ci strategie, z których nadal same korzystamy każdego dnia w naszym biznesie:

dowiesz się:

$

Miejsce newslettera w Twojej strategii biznesowejJaka jest jego rola w kontekście soc-med, bloga i Twoich innych działań?

$

Co rozgrzewa odbiorców, a co zanudza ich na śmierć. Czyli, co robić, żeby ludzie przeczytali Twoje maile?

$

Jak budować listę mailową z klientów, a nie „spam ludzi”, czyli co zwiększa szansę, na to, że Twoi subskrybenci od Ciebie kupią.

$

Skąd brać adresy e-mail? Różne formy (bezpłatne i płatne) zdobywania nowych odbiorców.

$

Lead magnet (prezent za zapis) jak go stworzyć z sensem i nie trafić do folderu „zajrzę do tego później, czyli nigdy”. 

$

Czym się różni newsletter od maila sprzedażowego, co w nich pisać i jak często je wysyłać.

$

Kiedy pisać i co pisać? Regularność w wysyłce maili i budowanie zaangażowania. 

$

Najważniejsze rzeczy, które musisz wiedzieć o RODO, czyli prawo a mailing.

$

Kwestie techniczne, czyli jak zaczać pracę z MailerLite – narzędziem do wysyłki maili.

otrzymasz:

$

Nagranie treningu w formie wygodnych, krótkich lekcji, które udostępniamy Ci na 6 miesięcy, abyś mogła przesłuchać je wielokrotnie (jest jasny podział na poruszane tematy, abyś nie traciła ani minuty na szukanie tego, co dla Ciebie ważne).

$

Praktyczny plan działania. Pokażemy Ci, jakie kroki warto wykonać po kolei, żeby uzyskać najlepsze rezultaty z mailingu w Twojej firmie.

$

Przykłady konkretnych treści maili i omówienie dobrych praktyk na ich przykładzie (np. co musi się znaleźć a mailu po zapisie, maile „poznaj mnie – zaufaj mi”, strategie łączenia treści edukacyjnych i sprzedażowych i wiele innych). 

$

Wskazówki jak pogrupować odbiorców w narzędziu do wysyłki maili i co pisać do różnych grup odbiorców.  

$

Tutoriale najważniejszych tematów technicznych, abyś na ekranie zobaczyła jak ustawić konto, wysyłać maile, analizować statystki, ustawić automatyzację i formularz zapisu (na przykładzie programu MailerLite).

$

Workbook (PDF), w którym przygotujemy dla Ciebie dodatkowe ćwiczenia i miejsce na Twoje notatki, tak abyś tematy związane z mailingiem miała w jednym miejscu i mogła łatwo do nich wrócić. 

I wiele, wiele więcej…

Sprawdź, co mówią o naszych mailach

Gotowa do pracy nad swoją listą mailową?

To bardzo praktyczny trening. Po tych kilku godzinach będziesz mieć uporządkowaną listę mailową, na którą zapisują się właściwe osoby oraz swój plan, co do tych osób pisać, jak budować z nimi relacje i jak przez maile sprzedawać.

PRAKTYCZNY TRENING

Buduj listę mailową i pisz newsletter, który sprzedaje

Co otrzymasz kupując trening

6-miesięczny dostęp do parogodzinnego nagrania treningu o #NEWSLETTERZE w postaci krótkich lekcji i tutoriali technicznych, zamieszczonych na nowoczesnej platformie kursowej.

Praktyczny workbook, który pozwoli Ci sprawnie przejść przez proces budowania i angażowania Twojej listy mailowej (edytowalny).

Dostęp do zamkniętej grupy na FB dla klientek wszystkich kursów #DigitalGirls.

697 zł*

*Trwa przedsprzedaż treningu. Kupując teraz zgadzasz się poczekać do drugiej połowy października na materiały z treningu.

BONUS NR 1

Plan treści maili na 3 miesiące

O czym warto pisać, skąd brać pomysły na treści, przykłady tytułów, które zwiększają otwieralność i wskazówki, jak to dopasować do Twojej branży.

 

BONUS NR 2

Strona zapisu na listę mailową

Omówimy, co powinno się znaleźć na stronie zapisu, jak umieścić na niej formularz do zostawienia maila, jak przygotować stronę podziękowania za zapis.

 

BONUS NR 3

10 pomysłów na lead magnet

Dobry prezent za zapis, to klucz do sukcesu, bo pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Pokażemy Ci jakie prezenty za zapis działają najlepiej.

 

BONUS NR 4

Tutoriale techniczne

Wprowadzenie do MailerLite, ustawianie formularza zapisu i strony zapisu, wysyłka maili, kiedy i jak stosować automatyzację, grupy odbiorców i segmenty.

 

+ COŚ EKSTRA

Społeczność klientek #DG

To grupa na FB dostępna tylko dla Klientek naszych wszystkich treningów i kursów, w której spotykamy się i rozmawiamy o naszych planach, sukcesach i wyzwaniach.

Nie jest to grupa dedykowana dla tego treningu, a raczej wspólna przestrzeń, gdzie nasze Klientki się wspierają i odpowiadają na swoje pytania. My też tam wpadamy oczywiście :).

Czy ten trening jest dla mnie?

Stawiasz swoje pierwsze kroki w temacie newsletterów i listy mailowej, chcesz badać potrzeby odbiorców, zdobyć pierwszych klientów dzięki mailom, budować zaangażowaną społeczność subskrybentów, którzy czekają na Twoją płatną ofertę?

Czy to coś dla Ciebie?

JAK NAJBARDZIEJ TAK, JEŻELI:

Nie masz swojej listy mailowej, a szaleńczo i dziko chcesz mieć (i to najlepiej wystarczającą liczbę osób, by zarabiać, a nie tylko siostrę i kota).

Może i masz jakąś listę, ale w sumie to zapomnianą, zakurzoną, zimną, albo trzymasz w niej w jednym worku osoby z kilku bajek – trochę osób z webinaru sprzed roku (jaki to był tytuł? czym ja się wtedy zajmowałam? hmm…), kilku klientów z konsultacji 1:1 i jeszcze uczestniczki darmowej konferencji online, na której występowałaś w styczniu – czyli twoja lista to worek bez przegródek w totalnym chaosie i rozkładzie

Chcesz mieć lead magnet, a nawet kilka, bo wiesz, że ten wystrugany rok temu PDF z checklistą w Canvie jakoś nie przyniósł Ci do tej pory nominacji do Kobiety Roku Forbesa, ani zaproszenia do telewizji śniadaniowej. A już na pewno nie pomógł Ci zamienić zapisujących się w klientów

Na samą myśl o użyciu tych adresów mailowych dostajesz paraliżu, bo… o czym do nich pisać? jak nie wpaść do spamu? jak jednym mailem nie wywołać 100x Unsubscribe? no i… jak zarobić sprzedając im Twoje kursy, ebooki i usługi 1:1

ZDECYDOWANIE NIE, JEŻELI:

Masz już świetnie opanowane podstawy mailingu – maile pomagają Ci zarabiać i chcesz się uczyć zaawansowanych automatyzacji sprzedażowych, segmentacji, tworzyć lejki dosprzedażowe. Ten trening jest dla osób początkujących i tych, które z mailingiem się zmagają. Bardziej zaawansowane szkolenie będzie dostępne w przyszłości. 

Liczysz na zaawansowane szkolenie techniczne o Mailerlite. Pokażemy Ci najważniejszą technologię, ale nie będziemy wchodzić w niuanse i szczegóły, bo nie są one potrzebne i kluczowe. 

Masz nadzieję, że nauczymy Cię pisać. Damy Ci wskazówki, co warto umieszczać w mailach, żeby były one bardziej interesujące dla odbiorcy, ale nie nauczymy Cię pisania jako takiego.

Chcesz dostać szablony, co ma być napisane w każdym zdaniu konkretnego maila. Ta strategia jest bez sensu. To jakby Twoi odbiorcy dostawali maile od robota. Kluczowa jest Twoja znajomość potrzeb klienta, bo to na tej podstawie pisze się świetne maile. 

Potrzebujesz indywidualnego wsparcia. To jest trening do samodzielnej pracy.

Sprawdź, co o nas mówią Digital Girls

Masz pytania?

00 - Czy dostanę dostęp do materiałów natychmiast po zakupie?

Materiały z treningu #NEWSLETTER będą dla Ciebie dostępne w połowie października. Teraz prowadzimy przedsprzedaż w niższej cenie.

Od momentu udostępnienia materiałów będziesz miała dostęp do nich na 6 miesięcy. To nie jest trening na żywo, a więc możesz pracować z lekcjami w dowolnym czasie i dzielić się odkryciami w grupie dla klientek w dowolnym momencie.

01 - Czy w treningu będzie to samo, co w E-BOOKu lub innym z Waszych kursów?

Nie, to naprawdę nowa wiedza i nowe spojrzenie.

Oczywiście o mailach mówimy regularnie, bo nie da się o niej nie mówić, kiedy tworzymy biznes. Jednak wiedza, którą dzielimy się na treningu jest uzupełniająca do tego wszystkiego, co stworzyłyśmy do tej pory. Nigdzie wcześniej tak szeroko i głęboko nie wchodziłyśmy w temat maili, nie proponowałyśmy też nigdy tylu narzędzi do pracy z tym tematem.

Omawiamy w tym treningu też różne sposoby budowania i zarządzania listą mailową, omawiamy też konsekwencje podjętych decyzji.

Pokazujemy Ci jak zacząć i rozwinąć temat listy mailowej, tak żeby przynosiła Ci realne dochody.

Cały czas się rozwijamy i zdobywamy nową wiedzę, chcemy się z nią z Wami dzielić na bieżąco, stąd ten trening właśnie.

02 - Dlaczego dostęp do nagrań jest tylko na 6 miesięcy?

Ponieważ zależy nam na Twoich rezultatach :))

Nie chcemy, żeby nagranie tego treningu skończyło, jak sweter z wyprzedaży, kupiony okazyjnie „na lepsze czasy”. Zależy nam, żebyś podjęła działanie już teraz, bo jeżeli to zrobisz, to Twój biznes za kilka miesięcy będzie w zupełnie innym (dużo piękniejszym) miejscu.

Wiedzę z tego treningu możesz wprowadzić w życie natychmiast i już po kilku dniach zobaczyć różnicę (jeżeli wdrożysz nasze wskazówki).

03 - Nie mam jeszcze działalności gospodarczej, czy to trening dla mnie?

Jak najbardziej 🙂

Jeżeli myślisz o stworzeniu swojego biznesu online, to temat budowania listy mailowej jest jednym z pierwszych, nad którym warto się pochylić. Twoja lista mailowa należy tylko do Ciebie, żadne zmiany w social mediach Ci jej nie odbiorą. Dzięki liście mailowej możesz lepiej poznać swoich odbiorców, badać ich potrzeby i idealnie dopasować do nich Twoją ofertę. 

Pamiętaj jednak, żę listę mailową trzeba budować strategicznie – tak, żeby jak najszybciej przynosiła Ci dochody. I o tym jest nasz trening. 

04 - Mam już około 1000 osób na liście mailowej, czy to oferta dla mnie?

Tak, jeżeli czujesz, że nie w pełni wykorzystujesz potencjał ludzi na swojej liście. Może nie masz pomysłu o czym do nich pisać? A może piszesz, ale nic z tego nie wynika? 

W naszym treningu pokażemy Ci zarówno, jak zdobywać nowe osoby na swoją listę, ale też omówimy, co krok po kroku przygotować dla osób, które już na tej liście są, aby z przyjemnością otwierały Twoje maile, odpowiadały na nie i kupowały od Ciebie. 

05 - Używam z innego narzędzia do wysyłki maili niż "ML", będzie o NIM Tutorial?

Nie, my korzystamy z MailerLite’a do wysyłki naszych maili. Na nim pracujemy na codzień i na jego przykładzie omówimy kluczowe techniczne zagadnienia. Narzędzi do wysyłki maili jest sporo nie mamy możliwości poznać, opanować i uczyć wszystkich. 

Jeżeli korzystasz z innego narzędzia niż Mailer Lite, to będziesz musiała poszukać w nim funkcji, które będziemy omawiać. Będziesz w stanie zastosować większość naszych wskazówek w praktyce, bo większość systemów do wysyłki maili działa na podobnej zasadzie, chociaż bywa, że stosuje inne słownictwo. 

06 - A co jeżeli jestem już bardziej zaawansowana w mailach?

Ten trening jest dla osób początkujących w tym temacie i dla takich, które listę mailową mają, ale nie wiedzą za bardzo co z nią zrobić, co pisać, jak sprzedawać. Jeżeli Ty już zarabiasz dzięki swojej liście mailowej, to będziemy miały dla Ciebie propozycję dla osób bardziej zaawansowanych, gdzie nauczysz się automatyzacji i zaprojektujesz najważniejsze sekwencje mailowe, które jeszcze bardziej zwiększą sprzedaż w Twoim biznesie.

Jeżeli jesteś zainteresowana taką propozycją, to napisz do nas maila: hello@digitalgirls.pl

07 - Sprzedaję produkty fizyczne, a nie wiedzę, czy ten trening jest dla mnie?

Raczej nie…

Specjalizujemy się w sprzedawaniu wiedzy, czyli kursów online, konsultacji 1-1, programów mentoringowych, e-booków, usług doradczych – i tylko tego strategie mailowe będziemy omawiać na treningu.

08 - Czy dostanę fakturę VAT?

Tak, faktura zostanie do Ciebie wysłana mailem automatycznie po zakupie.

Cena podana na stronie jest ceną brutto.

09 - Po zakupie nie dostałam danych do logowania do platformy kursowej.

Sprawdź foldery „Spam” i „Oferty” – najczęściej tam znajdziesz zagubione maile :).

Jeżeli ich tam nie będzie, to możesz wejść na stronę:

https://exciter.digitalgirls.pl/wp-login.php?

podać adres e-mail, z którego kupiłaś trening i poprosić o zmianę hasła.

System prześle Ci nowe hasło do logowania.

Jeżeli ta metoda nie zadziała, to napisz do nas: hello@digitalgirls.pl 🙂

10 - Czy do treningu jest dedykowana grupa na FB?

Nie.

Nie prowadzimy dedykowanego temu treningowi wsparcia mailowego.

Nie prowadzimy także konsultacji indywidualnych.

Nie tworzymy specjalnej grupy na FB dla tego projektu, ale po zakupie możesz dołączyć do naszej zamkniętej grupy na FB #TYLKO DLA KLIENTEK, w której nasze klientki wspierają siebie nawzajem, a i my tam bywamy. 

To, co działamy?

 Współpraca z nami w naszych programach to zwykle inwestycja co najmniej kilku tysięcy złotych, ale tym razem chciałyśmy stworzyć coś, co będzie dostępne cenowo dla każdej Digital Girl w naszej społeczności.

697 zł*

*Trwa przedsprzedaż treningu. Kupując teraz zgadzasz się poczekać do drugiej połowy października na materiały z treningu.