tak skuteczne,
że zarabiają dla Ciebie

Pseudo-ekspertów od kursów online są setki. A będzie ich jeszcze więcej.

Wartość światowego rynku edukacji online rośnie jak szalona.
Zgodnie z najnowszymi raportami szacuje się ją na 319 miliardów USD do 2025 roku.
To ogromny tort do zjedzenia, więc jest na niego wielu chętnych.

A Ty już masz swój biznes oparty o temat, którym się pasjonujesz i znasz lepiej, niż niejedna osoba na tej planecie.

Ale czujesz, że Twoje dotychczasowe działania w sieci nie doprowadziły Cię do wymarzonych klientów. Bądź spokojna.

Abyś stworzyła wyjątkową ofertę online.

Ofertę, która przyciągnie tych właściwych klientów i która pozwoli im żyć lepiej, a Tobie lepiej zarabiać w sieci.

To jest właśnie to, co robię i za co kocham internet! Za niemal nieograniczone możliwości zmieniania życia innych ludzi na lepsze.

1 // Budujesz swój przedsiębiorczy mindset – to otwartość na to, by łączyć pomaganie innym z zarabianiem. To nieustanna ciekawość drugiego człowieka i chęć dopasowania swoich rozwiązań do jego prawdziwych potrzeb.

2 // Decydujesz w jaki sposób możesz pomagać – tworzysz rozwiązanie na bolączki Twojego idealnego klienta – absolutnie nie idealne, nie finalne, nie zamknięte. Rozwiązanie, które wystarczy, by to coś, czego najbardziej pragnie – stało się możliwe, przybliżyło go do tego i pozwoliło uwierzyć, że to jest w jego zasięgu przy Tobie.

3 // Określasz komu i w czym konkretnie możesz pomóc najlepiej – klient to epicentrum Twojego biznesu. Nie musisz być dla wszystkich, ale możesz być dla wybranych osób idealną partnerką, z którą marzą by pracować (chociaż zwykle na tym etapie jeszcze o tym nie wiedzą).

4 // Dostarczasz klientowi rozwiązanie – świadczysz swoją usługę lub udostępniasz produkt, aby uruchomić pętlę pozyskiwania informacji zwrotnej. Kończysz gdybać. Zaczynasz pracować z klientem po to, aby uczyć się pomagać mu jeszcze lepiej, dopasowywać swoje rozwiązanie do jego prawdziwych możliwości, szlifować swój warsztat. Tak budzisz swoją pewność siebie.

5 // Uczysz się na błędach i sukcesach – świat się zmienia, Twoi klienci także, Ty również. Przyjmij za pewnik, że jedyną pewną rzeczą jest zmiana i że Twoje rozwiązania będą ewoluowały w czasie. Jeśli nie jesteś gotowa na pokochanie takiego rytmu pracy i permanentnego rozwoju, eksperymentowania i podejmowania wyzwań, to lepiej zakończ tę podróż w tym miejscu.

6 // Budujesz swój system pozyskiwania klientów – kiedy wiesz, komu i jak pomagasz najlepiej, to możesz uznać, że posiadasz fundament pod swój własny system przyciągania klientów, rozwoju produktów, skalowania firmy. Dopiero tutaj ma sens rozpoczęcie myślenia o automatyzacji, optymalizacji, lejkach, nowych produktach, czy budowaniu społeczności.

Dopiero kiedy przejdziesz powyższą ścieżką tyle razy, że WIESZ komu, w czym i jak najlepiej pomagasz, to zaczynasz wychodzić z fazy GDYBANIA do fazy TWORZENIA swojego biznesu. Tutaj nie ma dróg na skróty.

Możesz przejść tą ścieżką samotnie. Tak jak ja kilka lat temu.

Pięć lat rozpoznawania rynku, testów moich pomysłów, tworzenia gigabajtów treści do sieci, organizowania dziesiątek (serio!) wyzwań na FB, pisania setek (serio!) newsletterów do moich Subskrybentów, wypuszczanie na rynek kursów, których nikt nie kupuje, tworzenie lead magnetów dla „turystów rozwojowych” i „zbieraczy darmochy”, zamiast dla płacących klientów (…).

Ale możesz też zrobić inaczej. Dołączyć do programu #SHIFT.

Pokonasz nie tylko ścieżkę, ale i wszystkie wyzwania po drodze. A będzie ich wiele.

Obejrzyj nagranie mojego bezpłatnego #treninguPREMIUM o tym, jak sprzedać swój kurs online, kiedy nie masz społeczności? aby zbudować swój własny fundament biznesu i otrzymać moje specjalne zaproszenie do wspólnej pracy. 

Piszą książki i scenariusze, projektują kampanie crowdfundingowe, wspierają rodziców małych dzieci i kobiety w przełomowych momentach życia, tworzą strategie komunikacyjne i PR, a nawet wspierają pisarzy w tworzeniu jeszcze lepszych dzieł.

Poznaj moje Genialne Klientki.

Anna Bezdziecka
Coach kryzysowy

Dorota Puchlew-Grzelak
House of Cotton

Agnieszka Płoska
Kobieta z Tłumu

Małgorzata Żebrowska
Pisarka

Ty także możesz do nas dołączyć!

Aby zarabiać nie wystarczy przyciągać ludzi.
Trzeba przyciągać tych płacących.
Tych, z którymi nam po drodze.

I ten ostatni aspekt jest totalnie kluczowy w biznesach opartych o konsultowanie, doradzanie, przeprowadzanie innych przez procesy transformujące ich życie. To bardzo odpowiedzialna praca! To nie są zwykłe instruktaże w video-przewodnikach i PDFach na żądanie. Coaching, treningi, uczenie innych i edukacja online to specyficzna branża rządząca się innymi prawami, niż sprzedaż butów, czy rękodzieła na Allegro.

Moje klientki głośno mówią, że nie potrzebują kolejnych platform z pigułkami wiedzy, godzin video do obejrzenia, ani setek stron PDFów do wchłonięcia. Potrzebują Przewodniczki po tym labiryncie online. Kogoś, z kim będą mogły zaoszczędzić tysiące złotych na wsparcie techniczne, szkoleniowe, specjalistyczne – mając obok siebie Tę Jedną Osobę, która życzy im i ich projektowi najlepiej. Która była już tam, gdzie one chcą dotrzeć. Której ufają. Dlatego często słyszę takie słowa:

Nie mam dobrej znajomości online. Ale czuję, że jej nie potrzebuję. Chcę mieć żywego człowieka za przewodnika. Nie wyszukiwarkę, która daje odpowiedzi, ale nie podpowiada jakie powinnam zadać pytania, aby trafić w sedno. Chcę pracować z Tobą, Kaśka.

Jeśli i Ty czujesz, że nie zadajesz właściwych pytań i nie otrzymujesz w związku z tym odpowiedzi szytych na miarę Twojej sytuacji, to mam dla Ciebie propozycję.

Pin It on Pinterest

Share This