Zapraszam Cię na 21. odcinek mojego podcastu #DigitalGirl

W odcinku #21 / Co warto zrobić dziś, aby za kwartał widzieć efekty (cz.2) dowiesz się:

  • kto jest najważniejszą osobą w Twoim biznesie,
  • jak przykuć jej uwagę,
  • czy raz określona „najważniejsza osoba”, zostaje nią na zawsze.

Opowiadam także o książce NIskobudżetowy startup Chris Guillebeau i wyciągam z niej 3 inspirujące myśli:

  • Wartość to coś cennego, co powstaje w wyniku wymiany wartości z innymi.
  • Magiczna formuła dla przedsiębiorczego człowieka, który chce zrobić startup, polega na połączeniu pasji, umiejętności z użytecznością.
  • Startup to zupełnie nowy model prowadzenia biznesu. Najważniejsze są trzy elementy: produkt/usługa, klient i sposób wymiany wartości.

Podcast >>> Download (MP3) / iTunes (subskrybuj)

Linki >>> 

Exciter – jedyne takie studio producentek, dzięki któremu ożywisz swój produkt online

iTunes #DigitalGirls – miejsce, w którym możesz napisać rekomendację o moim podcaście

Grupa #DigitalGirls na FB – najbardziej magiczna społeczność w internecie 

Niskobudżetowy startup – Chris Guillebeau

Mat Czechowicz – muzyka w podcaście 

 

Podsumowanie: Co warto zrobić dziś, aby za kwartał widzieć efekty?

Jak sprawić, by działania podjęte dziś miały konkretny rezultat w ciągu kwartału? Jak przekuć nasze plany, marzenia, cele w realne działania?

Przede wszystkim podejmowane przez nas działania muszą być konkretne, namacalne i mieć duszę. Tylko wtedy są w stanie poderwać Cię do ich realizacji. Jeśli nie mają duszy, nie zapalają Twojego zapału, nie będą skuteczne. 

Dziś opowiem Ci o 2 elementach niezbędnych do tego, byś wiedziała, co jako Edukatorka jesteś wstanie zrealizować z Twoich produktów rozwojowych. O trzech poprzednich opowiadałam już we wcześniejszej części tego podcastu =>> TUTAJ.

  1. Kim jest Twój klient – najważniejsza osoba w Twoim biznesie. Bez niej nie będzie produktów, biznesu, misji, zarobków, progresu. To podstawa edukacyjnego biznesu online. Musisz wiedzieć, kim on jest, gdzie go znaleźć, jakie są jego problemy, jak do niego dotrzeć.
  1. Podejmij decyzję, z kim chcesz pracować. Dla jakich klientów jest Twój konkretny produkt. I następny. Przy każdym produkcie szukaj tych klientów na nowo!

Książka, którą polecam – „Niskobudżetowy startup” i trzy myśli z niej:

  1. Wartość to coś cennego, co powstaje w wyniku wymiany wartości z innymi.
  2. Magiczna formuła dla przedsiębiorczego człowieka, który chce zrobić startup, polega na połączeniu pasji, umiejętności z użytecznością.
  3. Startup to zupełnie nowy model prowadzenia biznesu. Najważniejsze są trzy elementy: produkt/usługa, klient i sposób wymiany wartości.