fbpx

BLOG

Nagrywam dla Ciebie podcast #DigitalGirl, abyś miała pod ręką niezbędne narzędzia do tworzenia i sprzedawania kursów online. 

Tutaj możesz go posłuchać, przeczytać notatki i pobrać materiały dodatkowe. Uczenie ludzi doroslych w sieci to nie jest to samo, co uczenie dzieci, albo prowadzenie klasycznego szkolenia, ale z włączeniem kamery. Bycie edukatorką przyszłości to połączenie myślenia przedsiębiorczego, technologii i pasja do najnowszych trendów w uczeniu online (edtech).

 

STWÓRZ SKUTECZNY KURS ONLINE

Unikalne materiały kursowe

Jak używać metafory, aby szkolenie, warsztat czy kurs były pełne niespodzianek i wrażeń dla odbiorcy? W jakich formatach można przekazywać swoją wiedzę w sposób ciekawy i angażujący? Jak sprawić, że nasz ulubiony sposób przekazywania wiedzy - czyli wykład - był...

Skuteczność w kursach online z Gosią Kamińską

Za co Edukatorka może wziąć odpowiedzialność, projektując kurs i prowadząc kursantów do celu? Co wpływa na skuteczność kursu i jak ją wzmocnić tak, by wszyscy na tym skorzystali? Kto i jak może wpłynąć na efektywność przekazywanej wiedzy w kursie, i dlaczego?...

Stwórz zamkniętą grupę dla kursantów

Dlaczego warto mieć grupę jako wsparcie dla kursantów, ale trzeba to dobrze przemyśleć? Każda aktywność uruchamia inne procesy i warto to świadomie projektować? Jakie aktywności można stosować, by uczestnicy byli zaangażowani?...

Jak nie przeładować swoich odbiorców treścią?

Gdzie możesz i gdzie powinnaś szukać odbiorców do badania rynku? Kilka sposobów na to jak poznawać potrzeby i oczekiwania Twoich płacących klientów? Na co zwrócić uwagę podczas rozmów i w jaki sposób szukać w wynikach badań wartościowych odpowiedzi dla Twojego...

Określ cele edukacyjne produktu

W jaki sposób określić potrzeby swojego klienta? Dlaczego określenie celi edukacyjnych powinno być podstawą Twojego biznesu? Dlaczego cele sprzedażowe i edukacyjne to nie jest to samo i dlaczego powinnaś o tym pamiętać? facebookinstagramlinkedinpinterestAutorka: Kaśka...

Zbadaj potrzeby odbiorców

Gdzie szukać odbiorców do badania rynku? Jak poznawać potrzeby i oczekiwania Twoich płacących klientów? Na co zwrócić uwagę podczas rozmów i w jaki sposób szukać w wynikach badań wartościowych odpowiedzi dla Twojego biznesu? facebookinstagramlinkedinpinterestAutorka:...

Zorganizuj wyzwanie

Co jest prawdziwym motorem naszych działań, czyli kilka słów o postępach i o tym, jak wiele dla nas znaczą.   Czy cele biznesowe i cele edukacyjne w wyzwaniach, które organizujesz to to samo? Jakie wezwania do działania są niezbędne, aby odbiorcy zareagowali?...

Szybkie eksperymenty

Co to jest cykl pozyskiwania informacji zwrotnej Twórz - Mierz - Ucz się? MVP, czyli minimalne i satysfakcjonujące produkty i dlaczego warto je tworzyć. O szybkich i zwinnych testach naszych pomysłów na edukacyjne produkty online....

Znajdź swój unikalny głos

Komu dedykuję podcast, kim jest Edukatorka Przyszłości i dlaczego warto, abyś została jego słuchaczką? Jakie jest "moje dlaczego" i jakie mam plany co do podcastu? 3 magiczne pigułki z wiedzą o tym, jak tworzyć autorskie formaty treści do internetu....

Unikalne materiały kursowe

Jak używać metafory, aby szkolenie, warsztat czy kurs były pełne niespodzianek i wrażeń dla odbiorcy? W jakich formatach można przekazywać swoją wiedzę w sposób ciekawy i angażujący? Jak sprawić, że nasz ulubiony sposób przekazywania wiedzy - czyli wykład - był...

Skuteczność w kursach online z Gosią Kamińską

Za co Edukatorka może wziąć odpowiedzialność, projektując kurs i prowadząc kursantów do celu? Co wpływa na skuteczność kursu i jak ją wzmocnić tak, by wszyscy na tym skorzystali? Kto i jak może wpłynąć na efektywność przekazywanej wiedzy w kursie, i dlaczego?...

SPRZEDAWANIE JEST FAJNE

Jak sprzedawać w trybie ciągłym lub organizując kampanie?

Czym różnią się kampanie od sprzedaży ciągłej? Dlaczego wybór formatu czy sposobu sprzedaży Twoich produktów cyfrowych musi być dopasowany do klienta i do Ciebie? Moja magiczna Formuła PIN – niezbędna do wzrostu każdej sprzedaży!...

Jak sprzedawać w trybie ciągłym lub organizując kampanie?

Czym różnią się kampanie od sprzedaży ciągłej? Dlaczego wybór formatu czy sposobu sprzedaży Twoich produktów cyfrowych musi być dopasowany do klienta i do Ciebie? Moja magiczna Formuła PIN – niezbędna do wzrostu każdej sprzedaży!...

90 dni do startu sprzedaży Twojego kursu online, czyli zaplanuj kampanię

Krok 1: Zaprojektowanie i przygotowanie planu kampanii (pre-launch). Krok 2: Przeprowadzenie przedsprzedaży oferty, kontakty z klientami i budowanie zaufania (pre-sale). Krok 3: Sprzedawanie i zarabianie na kursie online w 5-dniowym oknie sprzedażowym....

Mastermind to silnik Twojego solo-biznesu

Czym jest mastermind (a czym nie jest)? Jak znaleźć najlepszą grupę mastermind dla siebie (albo ją stworzyć)? Dla kogo taka forma rozwoju jest odpowiednia i na jakim etapie jego biznesowej drogi? facebookinstagramlinkedinpinterestAutorka: Kaśka Żbikowska Jestem...

Jak znaleźć klienta i sprzedać mu (prawie) wszystko?

Pierwszy filar sprzedaży: klient, który ma problem, a Ty znasz rozwiązanie. Drugi filar sprzedaży: oferta dopasowana do potrzeb klienta. Trzeci filar sprzedaży: prosty proces sprzedaży, który nie onieśmiela i który jest powtarzalny....

Przygotuj się do sprzedaży swojej oferty online w 3 krokach

Nazwij to — każdy pomysł, któremu nadasz tytuł, albo nazwę – zaczyna żyć. Pokaż to — czyli zorganizuj przedsprzedaż i zyskaj pewność siebie. Podkreśl to — wzmocnij swój mindset i stwórz swoją strategię komunikacji. Twoje nastawienie do komunikacji jest ważne!...

3 błędy w budowaniu relacji przez newsletter

Jak tworzyć strategie dla prezentów za zapis na naszą listę mailową (czyli dla freebiesiów)? Skąd brać pomysły na newslettery, które czytelnicy lubią czytać, a nawet na nie czekają? Co robić, kiedy wysyłamy nieregularnie newsletter, a chcemy budować autentyczne...

Dlaczego soloprenerki będą rządzić światem?

Kim jest solopreneur i czym różni się od freelancera i samozatrudnionego? 7 powodów, dla których taki model pracy z klientami jest wymarzony dla Ciebie. 4 ciemne strony pracy solopreneurki (które można sprawnie zamienić w jasne)....

Odwaga to tylko nagromadzenie małych kroków

Przebłyski geniuszu nie pojawiają się u twórczych geniuszy dlatego, że częściej niż inni ludzie odnoszą sukcesy, ale dlatego, że po prostu więcej robią. W 2018 roku zrealizowałam w społeczności #DigitalGirls kilkanaście projektów edukacyjnych i rozwojowych. Na 2019...

Jak sprzedać pierwszy produkt online

Jak znaleźć niezaspokojoną potrzebę klienta i rozwiązać ją po swojemu? Jak tworzyć dobre produkty i sprawnie dostarczać je do klientów? A także obalone 3 mity o kursach online, platformach kursowych i o tym, że klientów trudno zdobyć....